Monday, September 14, 2009

KENANGAN HARI RAYA YANG TERAKHIR



Sekarang ni semua orang dalam mood nak raya. Aku pon sama. Cuma tak excited mcm dulu. Lagipun tahun ni arwah wan dh tak ada. Sepupu semua pon tak balik. Kalo tak pecah rumah tok dengan kerenah adik beradik semua.

Malam ni, atau sebenarnya sudah pagi skrg aku pon godek-godek la pic kat laptop aku ni. Saja nk imbas balik kenangan masa raya dengan adik beradik semua. Kat cini aku upload pic. Semua ni kenangan masa raya 07/08. Ada pic raya tahun 07 n 08 punya story.


Pic kat bawah ni amik masa malam raya. Semua sepupu balik. Boleh kata anak wan dgn tok semua balik raya dan tu la raya terakhir rasanya semua adik beradik beraya sekali dgn arwah wan.

Malam tu kami sepupu semua skali dgn adik beradik aku p lepak pantai murni, yan. Memang hapening gila...Haha..Siap cucuh mercun lagi kat sana. Riuh rendah dengan adik beradik kami saja. Cucu Hj Ahmad Othman.



ADIK-ADIK NGAN SEPUPU YANG KAPLA SENGET
HAHAHA..




BERPELOH-PELOH PANJAT TIANG LAMPU TU




AKU, ADIK-ADIK DAN SEPUPU-SEPAPAT




RAYA TAHUN 2007.

UMI DENGAN WALID POSING SAKAN ATAS BESKAL

ROMANTIK GITU




PIC AKU PAKAI BAJU RAYA

TAPI PIC NI AMIK BUKAN MASA RAYA

BAJU JE BAJU RAYA

HUHU..





ADIK-ADIK AKU..
HERO-HERO SEMUA.
Dari kiri: AFFAN, ISKANDAR, IJAT, APIT






MY FAMILY








RAYA TAHUN 2008.







GENG-GENG HERO...
BERSEDIA UNTUK TEGAKKAN KEADILAN





MEMORI BERSAMA ARWAH WAN..





MISS HIM =(



HARAP TOK JUGA SIHAT DAN SEMBUH SEPENUHNYA DARI PENYAKIT ******

DOA KAN LA YE...


Inilah kenangan raya terakhir yang mungkin takkan ku lupakan sebab itulah kenangan raya yang terakhir kami sekeluarga dan saudara-mara semua dapat beraya dengan arwah buat kali terakhir.

Dan bila aku melihat baju raya aku akan teringat arwah wan tanya "tak ada baju raya untuk wan ka?" dan aku akan jawab " orang tak ada duit lg, tunggu orang keja dulu nanti orang beli" tapi sayang tak sempat...

SWEET MEMORY FROM ME...

WAN NUR HANIS BT AZMAN

A.K.A

GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR


8 comments:

  1. hohh adek yg apit tu solo lgi x???

    kenen2kanla boley u jadik akak ipar i lalalla~~

    ReplyDelete
  2. errrr sedih tu memory...
    ermmmmm... tapi happening
    sungguh....!

    bersedialah dgn sampul raya hehehehee

    ReplyDelete
  3. semoga beliau aman di sana...semoga tok si gadis jua sihat...amin

    ReplyDelete
  4. selamat berhari raya...
    awal lagi nie kot....

    selamat semuanya

    ReplyDelete
  5. Salam....setiap orang ada kenangan yg tersendiri di Hari Raya,tak kiralah samada ianya sedih ataupun gembira....sedekahkan A-fatihah pada arwah tandanya gadis kampung sentiasa mengingatinya....

    ReplyDelete
  6. wah..
    meriah nyer..
    memory nie memang x leh lupe sampai bile2..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi