Friday, September 11, 2009

NAK SAMBUNG CERITERA


Ok, Aku nak sambung ceta ke kg org asli ri tu. Bukan apa dah dapat pic yg aku dok mencapub dlm kamera orang lain tu kan harus la aku upload banyak2...Hahaha... Ni pon ada 1 kamera lg pic yg aku lom amik. Hobi aku kan bergambar kih3...

Jom layan pic yerk.. Tengok la sampai terkuar biji mata hehe.. Kalo yg lom pernah sampai ke kg org asli tu mesti teruja kan??


Pic bersama papan tanda Kg org asli.

Diapit oleh bodyguard aku.

Sapa brani mai la kaco...






Pic si wea ngan adik2 org asli.
Rajin wae layan bebudak ni..




Ni lak ibu-ibu mithali.

Kebanyakan diorang kawen muda taw..





Wajah-wajah adik-adik yg sgt baik..






Aku suka tengok adik ni. Korg ckp la apa pun, gelak ker apa ker muka dia akan tetap mcm ni.

Aku panggil muka yg tak ada perasaan

hahaha...

tak caya tengok ni...






Still mcm tu gak. Tak berubah pon muka dia.
Hehehe..


Dan masa penyampaian duit raya pada adik-adik tu aku tersnap satu pic yg betul2 menarik perhatian aku.......Seksi lak tu...Hehehe...



Ha Kak El, nak try wat seksi cm ni ker??

Kih3...



Pemberian beras. Harus lah berlakon gitu-gitu kan

hehehe..

Jangan lupa bayar zakat yerk...


Laaa...ada lagi budak itewww...
Memang suka menyelinap sana sini
Lau gambar tak ada budak tu xsah la kan?
Sape la dak tu erk???





Bersama bebudak kelas dan tok batin.

Jangan terkejut kalo nengok aku sorg jer popuan.

Aku memang ramai member laki...

Dalam family aku pon ramai laki, jd memang masuk kapla la kan..

Idakkk gatai2 ok?? Aku tdk ngada2 n tergedik-gedik bla dpn laki.

Selamberrr jerrr yob!!! Sempoiii!!!

Tak caya tanya diorang...

=p






Ala minah belakang tu kaco daun la...
Baru dok gurindam dan bersajak bagai..
Hahaha....





Maka berakhirlah Program kami. MAJLIS IFTAR DAN QIAMULLAIL PERDANA ANJURAN KELAB KERJA SOSIAL USM. Tahniah pada semua yang terlibat.

Dan yang paling penting skali kami semua bawa balik penyakit gatai-gatai hahaha...Pergi kelas semua dok menggaru. Semuanya disebab kan AGAS. Sejenis serangga yg sngt kecik n skali dia ggt fuhh mcm kena miang buluh. Asyik nk menggaru jer...

Kaki aku dh mcm apa dh berbintik-bintik merah. Keja garu jer sbb gatal sampaikan ingt nak amik berus kain jer garu kaki huhuhu...

Tapi aku dh g amik ubat dh. Yang paling lawak skali masa g amik ubt penuh bdk kos aku (SK) sampaikan bla masuk jumpa doktor dia siap tya ni p kg org asli juga ker?? Kih3...

Ala..kaki aku dah xleh jadi kaki raya dh......Bila tah nk hilang bintik-bintik merah ni.... Hukhuk

**Sebenarnya banyak lg pic nk upload.. Disebabkan pic itu membuat kan aku nampak demok so aku xnk upload hahaha....Wehhh...bulan posa ni bkn berat turun, lg bertambah ada la... Haihh...






13 comments:

  1. errr... nko berngambar cm nak nyanyi
    lagu negaraku ajer huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. ishh..bodygard tu single ke..wahaha gila gatai..lalala~~~

    ReplyDelete
  3. inchek bodygad tuh single lgik x???lalala~~~

    ReplyDelete
  4. hohohooo tak bley tahan ngan gambor seksi tuh..dah ler tudung color pinkk aduyaiii..haku kener buka class penampilan diri nih kat kg tuhh..sure ramai yg datang..huhu

    ReplyDelete
  5. suka tgk gambo2 dan cerita.....
    he...

    ReplyDelete
  6. hahaha gmbr budak seksi pakai tudung tu paling tak boleh la.atas tutup bwh bukak.nasib underage lg hahaha

    ReplyDelete
  7. kahhhhhhhhhh berdekah
    coiii jer budak tu..
    mn mak bapak budak tu meh sini nak bg motivasi..berdekah3

    fuhyoooo byk tol bf keliling pggang syiokkkkk
    encem betol dak boy yg pki key tu..kahhhhhhh

    yg x tahan gmbo kat pokok kelapak tu
    siap terkangkang haa itu budak
    coiii sib bek x terkoyak
    kahhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  8. wuhuhu.. best gle.. nc tron ehk kak ?? ktrg dlu nc xtron pon.. huhuh...

    mane adi ??xnmpk ponnn~

    ReplyDelete
  9. bulan2 puasa nie...
    bagus byk buat amalan
    yg awak wat

    ReplyDelete
  10. waaa..dari dulu lagi aku mau amal kebajikan pegi kampung org asli.huhu

    ReplyDelete
  11. erk!

    muka takde perahsaan..

    hehehe!

    kelakar laks kamu bagikkk gelaran tu.. :P

    ReplyDelete
  12. Wah..besar tanggungjawab ni..
    Berterusan la follow up dgn mereka..=)

    ReplyDelete
  13. wah
    sakan dowh ang berjalan...
    raya nih mai umah aku...
    ajak lah semua mai sekali....
    alang2 aku cuti panjang nih mai umah aku noh

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi