Tuesday, September 8, 2009

SEHARI BERSAMA....BERBALOI-BALOI

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua... Hari ni aku pergi KOMTAR dengan kawan-kawan. Nak p shoping raya katakan huhu... Dengar-dengar c2 murah-murah. Tambah area-area komtar tu, dpn mydin tu. Tak tahu la panggil apa tempat tu huhu...tau p ja...



AKU YANG COMEY

SEMANGAT NAK P SHOPING RAYA

KIH3...COMEY KER?

SILA JGN MUNTAH....




Dalam pada tu ada la sesuatu yg berlaku yang membuatkan mood aku n yg lain-lain berubah. Tak nak la ceta sbb apa. Lagi pun semua dh besaq-besaq dh tahu la kot nk berfikir. Cuma bila kita biarkan emosi menguasai fikiran mmg jd cm gitu la...

Jalan punya jalan masuk kuar kedai sampai sakit kaki-kaki last2 aku, qema dan yus berhenti rehat sebab tak larat jalan dh. Masa tu wahir n wan dh balik dh. Kami biar farah ngan aishah ja p nengok2 baju yg diorang nk beli.

Ermm... antara kami ada la yg tak posa kan hehehe.. Tak yah la gtau sapa kn yg tak posa tu.. Yg pasti antara 3 orang tu wat keja gila hahaha... Apa dia??? hehe..Malu lak nk gtau...

Sebenarnya ada la antara kami tu duduk bersila tepi dinding pastu tadah tangan cm peminta sedekah kah3.... Yus cakap tingin la nk merasai cna jd peminta sedekah ni. Hahaha pelik kan?? Aku lak menambah kalo kita 3 orang jd peminta sedekah kompom la kita dpt duit banyak hihihi... Sebab pe tau x? Sebab kami comey kot kah3....

Dah la ada yg tak posa kan? Siap minum air 100plus lg kat c2. Tapi pandai2 cover la kan hahaha... Hampir-hampir terkantoi la gk dgn mamat mana tah.. Tapi sempat la cpt2 sembunyi. Cuma mamat tu tersenyum jer la kot kih3...Sapa la yg tak posa tu kan??? Bukan aku kan?? kan?? kan?? Hahahaha...

Agak-agak sapa la yang tak posa tu kan?? Ish ish ish... Antara 4 orang kat bawah ni muka sapa yang paling nampak macam tak posa????




YUS, AKU, QEMA N FARAH





AKU, QEMA N FARAH.




Dan hari ni aku habis tak sampai pon seratus kui3... Sangat jimat kan??? Pandai aku buat perancangan perbelanjaan. Sapa nk bini yg pandai berjimat masuk la meminang aku ok? Hahaha..Dan ini lah hasilnya..



SHAWL - Warna hitam+biru


(senang nk pakai p mana-mana)




KAIN PASANG WARNA HITAM+PUTIH



Tapi memang tak sempat nak tempah pon. Jadi ni beli siap-siap. Lagipun tak lama lagi nk praktikal. Aku cadang nak wat baju kebaya ngan kain ni. Agak-agak ok tak?? Meletopss gituuu... Dan tak lupa juga biskut raya. Biskut marble kot. Memang aku suka gila biskut ni.



INILAH HASIL SHOPING RAYA AKU.



Bajet RM 100. Tapi aku habis RM 63 jer untuk semua barang di atas. Huhuhu...Kalo ada yang nk tolong sponsor kain pasang lagi boleh jer hehehe... Boleh gak aku buat baju nk pakai praktikal nanti... Huhuhu....






26 comments:

  1. waa~
    nasib..kain tu tak dibeli oleh wan..
    hahaha..
    sebb waktu tu dah sibuk dok mengusha kain tu..
    hikhik2..

    ReplyDelete
  2. tema baju akak tahun ni itam dan putih.. sangat kena dengan shawl ko tu dik..

    hantar kat akak , blehh :P

    ReplyDelete
  3. hoh...x posa......
    tp x per...owang pompuan x pose owang laki boleh sangka baik...x pikir bukan2 kalau owang pompuuan x pose.....ye la sbb Tuhan dah bg keistimewaan...kan...

    ..ek..dah shopping...x rasa awal lg ker.....

    ReplyDelete
  4. aku x shopping kaut raya agi...


    huhu...ko blanja crocs la utk aku satu..
    confirm bajet ko jd 1oo lebih...
    hehehe

    ReplyDelete
  5. bluekk!!
    sory termuntah..
    ekekekee
    =p

    muka korg cam sume je tak pose..
    hahahaha

    ReplyDelete
  6. kak.. nsb bek org xblei kaen itam putih tu... niat nk beli dah kat kedai uncle tu.. tp last2 beli warne klabu... kalau xmmg borialah kte.. hahaha...

    nk kueh raye tuuuu ??? coklat... huhu

    ReplyDelete
  7. huh semangat raya mai dah kuikuikui

    ReplyDelete
  8. mesti ko yg xposa tue kan cik gadis oit...ekekekek...

    baju raya ek??baju tahun lepas muat lagi kot...

    ReplyDelete
  9. kahhhhhh
    cite psl x pose ni
    teringat akk smlm berbuka kat luo
    sekali ms tu kol 715
    haaa makanan dah smpi
    terus akk ngap..kahhhhhhhhhhhhh
    en.somi pun sergah...
    dah berbuka ke ni..kahhhhhhh
    upsss laaaaaaaaa..gelak2 kami
    hehehehehe

    akk rs dua org budak yg senyum npk gigi tu
    slh sorg tu x pose..kahhhh pic no. 1

    ReplyDelete
  10. jawahir,

    fuh nasib, nasib

    hahaha....

    taste sama la pulokss

    huhu..

    ala adik beradik sama nama kn kih3...

    ReplyDelete
  11. sis nita,

    boleh boleh boleh....................tuttt...

    hahaha...

    ReplyDelete
  12. ayie,

    ye keistimewaan wanita yg lelaki tak ada..

    kerana wanita begitu berharga....

    peace!!!

    =)

    ReplyDelete
  13. niza,

    ha boleh la sgt kan???

    aku kan anak datuk

    hahaha...

    ReplyDelete
  14. wah tema kaler ko kemain lagi dik.. is black is white.. la..la..la..la

    ReplyDelete
  15. mis siv..

    hahaha...

    bapa kerat jer yg posa tu...

    hahaha...

    ReplyDelete
  16. wan,

    kalo sama memang boria pulau pinang la kita

    hahaha...

    ReplyDelete
  17. Fadh,

    bab raya memang semangat,

    bab ganti posa... huh!!

    =P

    ReplyDelete
  18. el,

    hahaha...
    pe la akak ni main ngap jer...
    hehehe...

    eh sapa dak pic no 1 tu??

    dak comey tu ker???

    hihihi......

    dak comey tu kan baik mana pernah tinggal puasa

    hahaha...

    ReplyDelete
  19. cutemiut,

    black n white

    warna taik cicak...

    kah3..

    ReplyDelete
  20. syukri,

    pasal menda tu...

    xksh pon...

    tp cian kat kamu..dh la 1st time p c2..

    ReplyDelete
  21. Salam GKSB,
    wah..
    comel2 sungguh teman2mu..
    termasuk GKSB semuanya comel..

    ReplyDelete
  22. LOL,

    huhuhu....

    napa tbe2 rasa terawang-awang...

    oooo rupa2nya da org puji..

    hikhik...

    =P

    ReplyDelete
  23. gilo aih..aku yg keje sendiri ni pun baju ray xbeli2 lagi...wuyoooo...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi