Wednesday, September 16, 2009

SURPRISE!!!!

Yehaaa....... Selesai sudah.... Ingat lagi tak aku ceta yang nak kena berlakon pasal tajuk BISEKSUAL tu?? Alhamdulillah..hari ni selamat, selamat semuanya... Sangat la berdebor sebelum recording tu.... Oleh itu aku nak menghilangkan debar kat hati ni melakukan hobi aku.

Apa dia??? Tak kan tak tau lagi...Amik gambar la....Hahahaha.... Jom layan aksi-aksi gedik ku bersama pelakon-pelakon yang lain.


GAMBAR 1: TAJUK BISEKSUAL

AKU SEBAGAI CIK ANYSS
TUNANG ORANG
DAN
DALAM MASA YG SAMA
ADA KEKASIH PEREMPUAN







GAMBAR 2:
BERSAMA WANI
TAJUK SUMBANG MAHRAM
WATAK: MAK KENA ROGOL DENGAN ANAK



GAMBAR 3







GAMBAR 4: BERSAMA IZAH
TAJUK LESBIAN








GAMBAR 5

TAJUK LESBIAN

WATAK PENG-KID (betul tah ejaan ni?)





GAMBAR 6:
BERSAMA M.K.
LUPA PLAK DIA BERLAKON TAJUK APA
TAPI WATAK DIA YG DH INSAF





GAMBAR 7:
PA'AN SEBAGAI ARTIS YG BISEKSUAL
1 GROUP NGAN AKU





GAMBAR 8:

GROUP AKU SELEPAS RAKAMAN




Dan untuk pengetahuan semua tajuk yang kami semua dapat ni adalah berkenaan tentang masalah sosial seperti LESBIAN, HIV AIDS, SUMBANG MAHRAM, BISEKSUAL, PELACUR, PENDERAAN AMAH, PENAGIHAN DADAH.

Tugasan ini diberikan untuk melihat bagaimana seorang pekerja sosial menjalankan sesi intervansi terhadap semua klien-klien yang mempunyai latar belakang yg berbeza tapi mempunyai masalah yg sama.

Tujuan intervansi ini dijalankan adalah untuk mengenal pasti permasalahan sebenar yang wujud dan cara yang sesuai untuk mengatasi masalah yang dihadapi oleh mereka.

Dan sebelum tu aku harap korang jangan tertipu ok dengan gambar 2, 3, 4 dan 5. Kerana mereka semua adalah lelaki... Hahahaha..... Amacam cun tak?????? Wakaka... Sapa2 lelaki yang dh terpikat tu harap batalkan hasrat anda nk berkenalan kah3....

Dan nama sebenar dalam gambar 2 dan 3 adalah wan bukan wani. Gambar 4 lak rudy bukan izzah, gambar 5 awie... Hihihi... Kan dah ada yang tertipu...

Muuahahahahaha.............


Eh lupa lak nak gtau nak tahu tak napa gambar 2 dan 3 tu asyik cover dagu?? Sebab ada janggut hahahaha.... Tak nak cukur sebab nak simpan utk raya. Yang si rudy (gambar 4) tu sanggup cukur janggut even dah simpan lama. Tu la pengorbanan namanya..

PEACE...




**Pada korang yang fofular yg dh masuk dalam blog aku ni. SURPRISE.. Jangan marah.. Hanya sekadar gurauan sebelum hari raya hihihi... Nak dekat raya baru kita minta maaf..kih3.. Maaf zahir dan batin dipinta.. =)

Psss.....Aku tahu aku semakin berisi masa bulan posa ni. Wat tak tau cukup kalo nengok pic-pic tu...JANGAN TEGUR....Sape tegur aku luku pala hahaha...



6 comments:

  1. pandai hang buat suspen..
    selamat hari raya..
    minta maaf yg tidak sempurna sepanjang kita dok sembang2...

    ReplyDelete
  2. oh ok2..
    sye da tau da untuk ap akak berlakon ni..
    thanks g buka tadi kat gee tom yam..
    tapi tu la kan..
    kena hangin dlu..
    hahaha~

    ReplyDelete
  3. huhu..kalo aku yg blakon mau gelak guling2 dpan kamera tgk lakonan sndiri haha

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya aidil fitri maaf jika ada silap dan salah

    ReplyDelete
  5. amboiiii sopan sggh adek dressing eh...hehehe
    tpi mmg salute lah budak2 boy tu makeup kalah
    artis tau...kahhhhh
    mmg mula2 igt pompuan...tpi bila tgk teliti..kahhhhhhhh len mcm jer depa ni...kahhhhhh lg....

    ReplyDelete
  6. Hye GKSB,
    Hahaha..

    cun..
    cun..

    cover2 dagu..

    patut ar..
    wakaka...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi