Tuesday, September 8, 2009

TAG UNTUK KAMU, KAMU DAN KAMU

Masa untuk menjawab tag. Kita nk tunaikan janji saya kat awk ye ayie. Huhuhu...

5 perkara yang anda suka tentang bulan puasa :
~sebab boleh p terawikh
~banyak pahala boleh kutip
~boleh kurus (yeke?? lg bertambah brt ada la hahaha)
~makanan banyak macam2 boleh pilih
~ada masa tertentu xpyh posa kih3...

5 perkara yang best masa bulan puasa
~tunggu azan nak buka posa
~kuar buka posa ramai-ramai
~boleh makan macam-macam (makan lg huhuhu)
~cucuh mercun kat hostel kih3...
~cucuh pelita dan hias lampu lip lap li lap kat umah

5 jenis makanan/minuman yang wajib ade masa berbuka puasa :
~nasi
~ayam. tak kira la masak apa pun janji da ayam hehe..
~kek batik
~air tembikai
~sambal belacan

5 perkara yang wajib anda lakukan sebelum berpuasa :
~ganti posa bagi abeh huhu..
~tempah baju raya siap-siap
~azam nak puasa penuh (walau pon kenyataannya.........)
~niat posa
~sahur

5 orang yang tepaksa bocorkan rahsia puasa diorang :
~sis nita
~kak arryani
~kak el
~syukri (1stime kan kena tag? buat yerk..)
~ paan (uh ah uh ah)

Ha tahniah la pada sesapa yang kena tag tu yerk...Buat jangan tak buat....


Dan 1 lagi. Aku dengan berbesar hati dan murah hati nak bagi kad raya kat korang. So sapa2 yang nak kad raya dari aku, sila emailkan kat aku yerk alamat korang. Kalo boleh secepat yang mungkin sebab aku akan cabut balik rumah lebih awal mngkin 16 or 17hb tu dh blah dh dr USM.


So sila emailkan alamat korang kat anyss_0327@yahoo.com


Balas jangan tak balas balik yerk kad raya tu. Hihihi.... Kalo nk add ym pon boleh....


PEACE!!!!



6 comments:

  1. errr selamat... alamak
    nak send kat raya ker adesss

    tak perrr pakcik hantar e-card ajerlah yer huhuhuu

    ReplyDelete
  2. NL,

    ye la pok cik,

    xnk hilangkan tradisi kita katakan hehe...

    e-card pon boleh...

    =)

    ReplyDelete
  3. kalau post kan duit raye pd alamat diberi bule?? rm50 pun cukop la..hahaha

    ReplyDelete
  4. erk..

    adakah iteww nama akak.. heheheh! urmmm.. tag ni kena jawab sebelom rayerr yerr..

    okehhh!

    ReplyDelete
  5. ahaks..dah kantoi.....

    ...buat gak ea...

    ReplyDelete
  6. hahahaha...
    ye ke ko posa penuh???
    konphius jap...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi