Monday, October 26, 2009

DULU DAN SEKARANG

Demam masih tak kebah. Pakej dengan batuk, selsema suara yg serak-serak basah (seksi tu hehe) Then, semalam hidung berdarah...Cuak gak ar huhu...Tapi sebab badan panas sgt kot.. So tak ada la pk macam-macam sgt..

Abaikan dulu menda tu cuma sekarang ni aku rindu nak mcm dulu-dulu balik. Cana tu?? Cam ni la coca-cola hehehe..Tak ada la.. Macam pic kat bawah ni....


DULU




SEKARANG



Banyak perbezaan kan?

Terutamanya pipi tu hehehe..

Bila la nak kurus cm dulu lagi???

Huhuhu...









16 comments:

  1. Dulu..

    Kurus

    Sekarang..

    Berisi..

    Tapi yang sekarang ni manis lak aku nengok..

    Ceria dengan senyuman..

    *Kalau nak kurus, jom sertaiku berjogging.

    Hehe

    ReplyDelete
  2. camne nak kurus ek??

    aku ade idea....ko jgn mkn...hahahha

    ReplyDelete
  3. eemmmm kurus ke berisi ke.. janji gembira dan hati senang..

    ReplyDelete
  4. DEAR LOL,

    jom joging sama2..

    harus la ku joging dr kedah sampai sana..

    hahaha

    ReplyDelete
  5. ~0~,

    tak makan???

    oooowhh no tidak sanggup...

    hehe..

    ReplyDelete
  6. dlu x nmpk mekap..skang da makin mekap hehe

    ReplyDelete
  7. cute miut,

    betul tu yang penting kita hapy, hapy...

    =)

    ReplyDelete
  8. im heppie,

    tu pic mekap masa berlakon la..

    huhu...

    ReplyDelete
  9. Buat apa nak sama ngan dulu. Skang ni kan lebih istimewa ...

    ReplyDelete
  10. dulu lain..sekarang lain..........

    berisi tu tanda senang hati..
    kan??

    ReplyDelete
  11. nak kurus? senang jer...makan laa hati berulam jantung kuikuikui

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. SKRG NPK LG CUTE HAAA
    HEHEHEH PAPE PUN DULU BIARKAN PERGI
    SKRG MESTI TERUSKAN..

    NAK KURUS GAK..TPI TPI TPI..KAHHHH

    ReplyDelete
  14. salam dik..
    alahai x sihat ke..rjin2 mkn ubt ye..

    gmuk sngt ke?
    akak tengok cute je..sdap mata memandang tau..
    x yh kurus sngt la..x cun nt..he..

    ReplyDelete
  15. nak kurus...???minumlahh jusmate..hikssss

    nak minum jusmate oderlah dari akak..penghantaran percuma..kahhhh sempat lagikk

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi