Tuesday, October 27, 2009

ROMPAK




Seorang pencuri sangat pakar merompak bank di mana kepakaran utamanya adalah memecahkan kod rahsia pintu lemari besi. Ia selalu bekerja sendiri tanpa dibantu anak buah atau asistennya.

Suatu ketika, ketika di tengah malam dia memasuki sebuah bank yang baru 1 minggu dibuka dan dirasmikan. Sebuah almari penyimpanan dengan nombor rahsia yang paling canggih berhasil dibukanya.

Namun ia sedikit hairan kerana di sana tidak terdapat wang sama sekali, melainkan cawan-cawan berisikan puding warna susu. Ruangannya pun dingin sekali. Akhirnya ia memutuskan untuk memakan puding- puding tersebut sebelum membuka almari besi lainnya. Kerana lapar ia habiskan semua puding di almari besi pertama.

Almari besi kedua berhasil dibuka, sekali lagi ia terjumpa puding dalam cawan-cawan plastik. Seluruh almari ada 5 unit, dan kesemuanya berisi puding, dan ia menghabiskan banyak sekali puding.

Namun ia dengan kekenyangan pulang ke rumah dan masih agak heran, kenapa bank itu tidak menyimpan wang sama sekali. Atau mereka memang sudah mengetahuinya akan dicuri? Aah biarlah yang penting aku kenyang serunya.

Keesokan paginya dengan setengah mengantuk ia terbangun kerana suara penghantar surat khabar memasukkan surat khabar ke dalam rumahnya melalui celah jendelanya. Sambil menguap dia membuka surat khabar dan terpaku melihat Head Line di halaman pertama dengan judul bertuliskan dengan huruf yang besar -besar.


"BANK SPERMA DIROMPAK"

18 comments:

  1. sengal la....
    selamat bro xtermuntah di sini he...23x sengal2 he...23x mne dapt bnde nie ek

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  2. ha ha ha ha.. masaklah pencuri tu....

    ekekekekekekekke..

    ReplyDelete
  3. GKSB,
    Uweeeeek..

    Tak sanggup nak bayangkan..

    Sperma..

    uhuk..
    uhuk..

    ReplyDelete
  4. kahkahkah..
    tu la..nk rompak x skodeng2 dulu..

    agak2 ap jd kt prompak tu ye...keh3

    ReplyDelete
  5. Framestone,

    Hehe memang sengal..

    nanti kalo mkn jeli tu tgk betul2 yek

    hihi...

    copy dr adik xtahu dia amik mana..

    ReplyDelete
  6. si tedi,

    masak sampai hangit la kalo cenggitu..

    ReplyDelete
  7. DEAR LOL,

    ahakzz..

    jgn bayangkan nanti dh tak lalu nk makan puding kih3..

    ReplyDelete
  8. sis reen,

    maybe sperma dia bertambah kot

    kah3...

    ReplyDelete
  9. ishh...nk tmuntah lak..kakaka...sbr je la..dia ingat puding lak...adoila...

    ReplyDelete
  10. he he he lucah jugak ko nie uper nyer...

    ReplyDelete
  11. sis zura,

    hahaha...

    makan puding tu tgk2 sama erk?

    hihi

    ReplyDelete
  12. Salam.

    euwww.. errkkk..;p..
    mcm2 lah hai;p

    ReplyDelete
  13. he...23x ops jeli ape itew... ish cancel seumur hidup makan jeli he...23x....

    lgpun tiada makne bro nk sent tuuutttt jd jeli he..23x nnt ade pulak yg makan

    ReplyDelete
  14. eeeuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    gelinye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hehehehehheheheh
    tak dapat byangkan macam mana

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi