Thursday, November 12, 2009

CINTA GILA

Jiwa tengah kacau!!

Kadang-kadang aku rasa aku menyesal terlibat dengan benda-benda mcm ni.

Kadang-kadang aku rasa ingin berputus asa.

Penat diuji dan teruji.

Sampai bila nak macam ni???

Perbezaan prinsip dan pendapat..

Adehhh....

Cinta kita boleh diibaratkan macam cinta gila..

Juliana Banos
(Olafsdottir & Mehyer / Norman & Yusry & Edry)

Cinta Gila

Ku ke kiri kau ke kanan
Ku di belakang kau dihadapan
Bila ku marah engkau ketawa
Dengan selamba engkau berkata
Kita berdua jauh berbeza
Langit dan bumi tapi serasi
Ku cintaimu kau cintaiku
Itu saja yang perlu kau ku tahu

Kuharap bicara cinta
Kau cerita tentang bola
Ku ingin bersiar-siar
Dikau baca surat khabar
Bila ku terus keluar
Kau tertidur tidak sedar
Ku pulang rumah jam tiga
Kau pula cemburu buta

( korus )
Ku ke kiri kau ke kanan
Ku di belakang kau di hadapan
Bila ku marah engkau ketawa
Dengan selamba engkau berkata
Kita berdua jauh berbeza
Langit dan bumi tapi serasi
Kucintamu kau cintaiku
Itu saja yang perlu kau ku tahu

Sepelik-pelik manusia
Oh! Dikau mengatasinya
Dan mungkin ku juga gila
Kerana masih bersama
Tapi mungkin kerna itu
Ku tertarik kepadamu
Biarlah orang mengata
Cinta kita cinta gila

( ulang korus )

Ah ah
Cinta kita
Cinta gila

Na na na na na na na
Na na na na na na na
Na na na na na na na
Na na na na cinta gila
( 2X )

( ulang korus )

Itu saja yang perlu kau ku tahu...
Ku cintamu kau cintaiku
Cinta kita cinta gila

Adakah perbezaan ini akan mendekatkan kami atau membuatkan perhubungan itu semakin jauh????


18 comments:

  1. jangan menyesal dengan sessuatu yang telah di lakukan.

    anggaplah itu ada rahmat di sebaliknya

    ReplyDelete
  2. Jauh...Jauh...Ku lihat hijau...

    Aku suke lagu Zainal Abidin...erkkk..hehehehhe

    ReplyDelete
  3. Cinta Gila best..
    tak bosan..
    tapi pastikan perbezaan tu boleh diterima oleh pasanganlah..
    hehe..

    *suka lakonan Eja dalam cinta gila.. :)

    ReplyDelete
  4. nape ni yunk...
    cinta gila tu susah tu

    ReplyDelete
  5. lah i dh ketinggalan la psl love story u huhu T_T

    ReplyDelete
  6. hurm ni sah2 mslh cintan cintun ni...

    kdg2 org kata kalo nk cr pasangan biar la contra dgn kita

    tp bila dh contra jd mslh pulak...

    by the way.. sbr ye awk.. tu la cubaan dlm bercinta

    ReplyDelete
  7. salam...

    setiap perbezaan pasti ada persamaan, carilah titik persamaan itu..

    langit dan bumi memang jauh berbeza, tetapi bumi perlukan air yang turun daripada langit untuk menyuburkan tumbuhan..

    begitu juga kaum adam dan hawa..

    (ayat serius ni..jgn nak gelak2 plak)

    ReplyDelete
  8. aku suke lgu ni..
    knpa ni jiwa kacau??
    meh juin aku brpati mlm ni..
    nk topup tdo rm10

    ReplyDelete
  9. tedi,

    thanks,

    xguna menyesalkan?

    mungkin akn ada kebahagiaan selepas ni..

    ReplyDelete
  10. ho ho ho suda bercinta ye.. cinta itu ada pahit manis nya...

    ReplyDelete
  11. shasha,

    love story? huhuhu...

    belum ketinggalan masih tahap permulaan...

    ReplyDelete
  12. cahayachenta,

    kalo sama nti boring,
    dpt yg kontra byk plak masalah..
    pastu cna??

    huhu..poning den

    ReplyDelete
  13. hang la nih...
    jiwang karat giler noh...
    hahahaha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi