Tuesday, November 3, 2009

EXAM OH EXAM

Hari ni hari kedua exam. Hari ni ok sket la dari semalam. Semalam plak paper BI jawab paper ni sampai nak muntah rasanya haha... Gler punya soalan manyak susah woo...

Hari ni exam boleh la jawab apa lagi goreng ar... Ada 2 soalan. Setiap 1 soalan aku jawab 3 muka surat kira ok la tu. Jawab dalam esei plak goreng la apa-apa yang patut.. Goreng sampai hangit hehe...

Hari Jumaat ni plak exam. Yang ni cm susah sket sebab banyak teori nak kena ingat. Pastu 13hb plak baru ada paper. Ingat nak balik rumah hehe...Jangan jeles kawan-kawan ku yg tak boleh balik tu yerk hihi...

Kepada kengkawan yang tengah exam gud luck uolssss.....




7 comments:

  1. he he he he.. goreng jangan tak goreng :)

    ReplyDelete
  2. slmt mnmpuh alm pperiksaan..bkl ckgu yer...gud luck ckgu...

    ReplyDelete
  3. haha..
    slmat maju jaya..
    aku nk rebus buku..
    nk join.
    kasik mlekat sgla mklumat dlm otak.

    ReplyDelete
  4. waktu goreng menggoreng tu jgn lupa bubuh garam secukup rasa

    ReplyDelete
  5. baik punye goreng...ekekeke...xpe janji cukup rasa ok...jgn terlebih garam dan gula sudah...darah tinggi kencing manis lecturer ko nanti..hahahha

    ReplyDelete
  6. Gud luck okey..

    ok jugak GKSB balik.
    mayb boleh cari ketenangan kat kampung.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi