Monday, November 16, 2009

GIAN

Aduyai gian ni gian... Bukan gian apa, cuma gian nak menulis. Laptop rosak la... Ni pun pinjam laptop member je nak update. Rindu tak kat aku? Rindu kan kan kan? Tak rindu pon bagi rindu gak bleh?? Hihihi...

Ala dah lama tak menulis beku plak idea ni... Sedangkan sebelum tdo tu bercambah-cambah idea nak menulis tunggu tangan ni nak taip jer... Tapi memang bila tak ada laptop ni sangat menyeksakan ok?

Err....Nak tahu pasal love story tak? Hehehe... Tak tahu la nak cakap apa cuma status aku sekarang masih single but not available kih3.. Alhamdulillah, Tuhan buka gak pintu hati aku ni balik. Cuma agak susah gak la bagi aku nk sesuaikan diri ni balik.

Dan bila pintu hati aku dh terbuka, aku agak teruji dan diuji bila si dia sangat berbeza dengan aku. Berbeza dari segi pemikiran, pendapat dan juga perangai menyebabkan kadang2 timbul masalah. Tapi aku bertuah sgt sebab dia seorang yg boleh dibawa berbincang dan boleh berterus terang dgn apa saja perkara.

Bila ada yg tak puas hati terus terang. Yela kami selalu berbeza pendapat dan juga perangai. Aku jenis yg lebih terbuka pasal hati dan perasaan ni dia pulak jenis tertutup. Jenis kalo sayang tak tunjuk. Ada sekali tu dia sms ckp rindu hehe... Bila call, aku tanya dia

Aku: Rindu ker?

Dia: Nak kata rindu tu tak la rindu sangat tapi asyik dok teringat kat dia jer..

Aku: Tu rindu la tu...

Dia: Yeke? Hehehe....

Aku: Malu la tu nak ngaku...

Pelik2... Hehehe....

Entah la banyak benda yang membuat kami sangat berbeza tapi apa yang pasti kami punya hati yang sama untuk disayangi dan dicintai...ewah... Jiwang la plak kih3...Gelii lerrr hahahaha...

Cuma doakan la supaya persahabatan ni kekal sampai bila-bila seterusnya ke arah yang sepatutnya insyaallah...Huhu....


10 comments:

  1. aku telah dimadukan...tidakkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  2. uihh..yela2 kene ngaku rindu gak la

    ReplyDelete
  3. laptop tu apa rosaknya...
    tak boleh start ker
    atau masuk karan terus....

    ReplyDelete
  4. heheh gian berblog
    gian berchenta
    gian ape lg...mcm2 la kamoo ni

    ReplyDelete
  5. Naqeeb L,

    Tak boleh on, dia tulis ada file missing pastu kena install cd pe tah n kena ikena tekan "r" nk repair tp xbleh gk pon...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi