Sunday, November 1, 2009

HAIWAN KESAYANGAN SAYA

PIC TAHUN LEPAS CHUBBY SIOTT



Ok aku masih belum mahu bercuti lagi dari blogging. Lupakan kebosanan yang melanda, lupakan kesedihan dan kesunyian yg dialami sebab masih ada kawan yang sudi menggembirakan aku.

Thanks pada kawan-kawan baik ku yg sudi bawa p makan nasi goreng ayam oyster semalam nyummy. Tak kering gusi bergelak ketawa sampai berpeloh-peloh menahan gelak hehehe...

So berbalik kepada tajuk semua orang mesti ada haiwan peliharaan masing-masing kan? Ada yang suka kucing, ada yang suka hamster dan macam-macam lagi binatang yang ada. Lagi pula binatang tu kan semua comel-comel.

Nak tahu apa haiwan kesayangan aku?? Hehehe.... Kucing. Oh tidak sama sekali kerana aku ni sangat geli dan takut dengan kucing. Walaupun binatang ini comel tapi bukan untuk aku. Nak pegang jauh sekali apa tah lagi nak mengusap.

Aku pernah menjerit sampai 1 cafe dengar disebabkan ada kucing yang cuba nak main-main dgn aku dgn menerkam kaki aku. Huh pe lagi terkejut semua orang huhuhu... Muka aku ni dh tak tau nak sorok kat mana dh sebab malu.

Hamster? Pon sama, sangat geli ok? Aku geli binatang yang berbulu halus macam tu. Dah cuba nak try suka kucing tapi memang aku tak boleh. Kalo kucing yang gemok ataupun berbulu tebal lagi la aku takut. Sampaikan aku pernah mimpi kucing besar duduk atas aku sampaikan aku tak boleh nak bernyawa.

Sampaikan aku tak boleh bergerak ataupun menjerit. Last-last aku hanya mampu baling spongebob aku dan dalam realiti pon memang aku baling sampaikan kawan aku terkejut. Aku sedar bila kawan aku panggil nama aku dan tanya kenapa aku baling spongebob dlm tidur.

SPONGEBOB INI

Sampai macam tu sekali la aku takut ngan kucing huhuhu... Maybe sebab fobia kot kecik-kecik dulu kena kejar ngan anak kucing hehehe..Lawak jer kan? Huhuhu...

Disebabkan aku ni tak pernah nak membela binatang sem lepas aku try la beli kura-kura. Disebabkan masa tu aku bz aku suruh la kawan aku bela dulu. Bila aku amik balik nak bela tak sampai 2 hari dh kiokk. Huhu.. Memang aku tak ada bakat kot bela binatang hehehe..

Nak bela ikan takut mati plak ikan tu hehehe... Jadi aku hanya berbakat membela anak orang bukannya binatang ok? kih3...


P/S: Esok aku exam doakan aku dipermudahkan nak jawab exam ok... =)


13 comments:

  1. kamu bela spongebob tu jelah GKSB..

    jimat kos.. x payah bagi makan.. ekekkekeke

    ReplyDelete
  2. ellenyna,

    hahaha..

    xmo la binatang tu..xcomel..

    ReplyDelete
  3. esok exam - semuga hang dipermudahkan......

    ReplyDelete
  4. assalammualaikum

    semoga kejayaan bersamamu

    ReplyDelete
  5. wah...kamu curang..huh...

    sampai hati kamu pelukk si kotak sedemikian rupa...hahahhahaha

    ReplyDelete
  6. a kl citizen,

    waalaikummussalam,

    insyaallah terima kasih

    =)

    ReplyDelete
  7. lor spongebob ke..
    spongebob tu haiwan eh
    baru den tau..kahhh

    ReplyDelete
  8. hehe sama la kita takut kucing.tp tunang sy tu suka kucing.sy siap ckp 'dh kawen nanti no cats allowed kat rumah'. pastu dia ckp 'cmtu takpela biar b beli kucing mainan je yg bole gerak tu' hahahaha :P

    good luck utk exam ye :)

    ReplyDelete
  9. hik..hik..hik.. blh smpi camtu skali ya..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi