Monday, November 2, 2009

PENULIS BLOG JUGA PUNYAI KELEMAHAN

Ok stop nangis2 ni. Nanti orang dh tak ska baca blog aku. Tq pada ayie kerana menyedarkan aku yerk... Huhu... Kalo nak ikutkan melayan perasaan ni sampai bila-bila pon tak habis kan?


Apa yang berlaku cukuplah aku jadikan iktibar. Penulis blog juga punya kelemahan ok? Tapi kadang-kadang kita sendiri tak sedar kelemahan kita tu. Mungkin orang takut nak tegur jadi kita sendiri yg kena cari punca.

Dan aku terima teguran dengan seikhlas hati dan serendah-rendah hati aku kerana aku tahu orang menegur kerana sayang bukannya niat untuk menjatuhkan. Dan baru aku sedar apa yg terjadi mungkin kerana salah faham dan kalo bukan aku yg mencari punca berlaku smpai bila-bila orang akan memandang seorang pada aku.

Penulis blog juga manusia biasa..

Cuma hentikan lah kata-kata yang bisa membuat orang lain terluka. Kalo huluran maaf itu enggan disambut siapakah aku untuk memaksa?


Cuma aku agak terkilan rupanya selama ni persahabatan yang kita anggap ikhlas rupanya perlukan "geng" juga untuk kita bersahabat. Aku bukan geng diorang itukah persoalannya? Aku ingatkan dalam bersahabat tak mengira sempadan siapa kita. Rupanya aku yg salah menilai.

Ok. Cukuplah. Kadang-kadang kita ikhlas dalam persahabatan tetapi belum tentu orang lain akan bersikap yang sama dengan kita. Ku ingatkan bila bersahabat kita akan sentiasa bersama di waktu susah dan senang tapi tak semua orang begitu

Terima kasih buat sahabat-sahabat aku yang sentiasa bersama aku sama ada aku ada di bawah jatuh terduduk dan hadir untuk membantu memimpin aku kembali berdiri dan berjalan seiringan. Terima kasih dan aku amat hargainya.

Kadang-kadang bersahabat dalam dunia maya lebih baik dari dunia realiti kerana tidak dicemari oleh sikap mementingkan diri. Sentiasa ada untuk aku memberi kata-kata semangat. Terima kasih sekali lagi untuk semua.

BILA NAK SENYUM MACAM NI LAGI?

P/S: Ayie orang dah hantar lama dh kad raya tu ish2 baru sampai yek. Kalo p saman pejabat pos agak2 kes menang tak? Huhuhu...


9 comments:

  1. tahu tak pe..
    aku paling benci orang yang nak menegur kita
    tapi guna bahasa yang kasar

    ReplyDelete
  2. its hard kan.i know how u felt coz ive been trapped in this situation before.yup for me,lebih baik bersahabat dengan someone yg not for real i mean kat alam maya dari yang realiti menyakitkan hati..

    itulah life kan :)

    be strong

    ReplyDelete
  3. Terima kasih je ke??xde kit kat ke??ferero pochel ke??hahahahha...

    Ape pun jangan sedih ok...fokus pada exam dlu..Good Luck...

    Cahaya masih ada di sana...

    ReplyDelete
  4. Gadis manis..

    Bersabar yea sayang..

    ReplyDelete
  5. BULAN,

    Nak tegur orang pon kena ada cara..

    salah tegur makan penampor ler jawabnya huhu

    ReplyDelete
  6. Terus bersabar Sahabat..

    kelak senyuman akan menyusul..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi