Thursday, November 5, 2009

PRAKTIKAL OH PRAKTIKAL






Assalamualaikum semua. Salam 1 Malaysia. =) Hari ni mood aku ceria-ceria aja.. OK, aku dah dapat tahu dah nak praktikal kat mana. Jeng jeng jeng.......... Sangat la jauh ok? Kat mana tu. Kat kedah la hehehe... So aku akan pulang ke kg halaman. Tak payah la praktikal kt Penang.

Aku ditempatkan di Asrama Pemulihan Akhlak Jitra. Nak kata jauh dari Alor Star tu tak la sangat tapi dekat la juga. Lebih kurang 20-30 minit gak ar. So aku maybe akan berulang dari AS-Jitra.

Aku abeh exam 17-11, masuk praktikal 19-11. Huh! Tak sempat nak bercerekarama. Sok nak balik rumah. Nak shopping cari kain nak buat baju dan kasut tinggi. Ececece.. Satgi jadi itik terkedek-kedek pakai high heel kui3.. Ada sapa2 nk jadi penaja untuk menaja pakaian aku? Hahaha...


Tapi yang jadi masalahnya sekarang adalah cuaca. Sekarang ni kan asyik hujan jer dan aku sememangnya langsung tak pandai nak bawa kereta. Walid aku pon sekarang ni nak ke tempat keja pon berulang hampir 45 minit. Nak kena hantar adik aku g sek lagi xkan nak nyusahkan dia plak.

So cm mana? Tak kan la nak duduk kuarters dalam tu kot. Tak mo la aku duduk sorang2. Takut huhu... Lagipun ddk umah lagi jimatkan. Dah la elaun tak dapat. Kalo dapat pon tah tahun bila. Nak kena cari driver ker??

Pak we plezzz... Ahakz!! Hahaha...Tah hape2... Takut beb. Kat pusat pemulihan akhlak tu silap-silap haribulan aku yg kena buli kui3.... Sabo jer la kan... Dan skali lagi aku masih bersama sahabat baik aku si ida yg dr sek teknik, form6, usm, sampaikan tmpt praktikal pn skali huhu..




3 ORANG GADIS CANTIK INI AKAN PRAKTIKAL BERSAMA THE BEAST.
Opsss....

Aku, Hanna, Ida

Sorang lagi lelaki yang sangat terkenal dalam kos aku tu. Dan kami ber3 menjadi tumpuan 1 kelas kerana berjaya menempatkan diri bersamanya. Huh!! Terkenalnya bukan kerana ketampanannya tapi kerana kepopularannya kerana tutttt........

Dan belum apa-apa lagi dia sudah mencari pasal dengan kami terutamanya aku dgn ida semasa perjumpaan dgn lecturer td. 3 vs 1. Tak tahu la cna kan nanti. Nak berkerjasama cm mana la kalo cm gini gayanya.

Sabor jer la kan. Asyik kena gelak ngan member sekelas jer. Hahaha... Tah hape2... Aku tak nak jadikan blog aku ni sebagai medan nak mengutuk orang tercemar la daulat blog aku nanti hehe.. So bersedia untuk bersedia. Cogan kata yg sesuai gituu... Ahakz...

Kalo hujan achaneeee????? Ada sapa2 nak jadi driver aku tak?? Kui3....


Semasa 1st year. Muka skema glerr kah3...


24 comments:

  1. selamat ber praktikal..
    tak jauh pun dengan UUM..
    ahakssss

    ReplyDelete
  2. selamat berpraktikal - bakal cikgu ke ni? semoga berjaya...

    ReplyDelete
  3. sonata,

    terima kasih =)

    saya bukan bakal cikgu...

    sy bakal social worker...

    ReplyDelete
  4. xde cti pjg..
    xbez..
    hukhuk..
    *u aku nk wak prktikal dlm cti sem.
    tpi kna bngkang.
    hehe
    amin.

    ReplyDelete
  5. misz benida,

    xpe janji dkt umah hehe...

    wah dasat.. kuasa d tangan anda...

    ReplyDelete
  6. selamat menjalani praktikal.. :)

    ReplyDelete
  7. selamat ..semuanya.. sediakan payung sebelum hujan....

    ReplyDelete
  8. sungguh x rock praktikal di tnah air sndiri..huh!!!

    by da away g.luck n thniah noh, n 1 soklan...ang cos pa wei??? aku x taw ler...malu nyekkkkk

    ReplyDelete
  9. MAMU,

    Rock x rock elaun x dapat maaa.....

    aku social science major in social work..

    ReplyDelete
  10. enjoy la dunia student yg sangat best...dh praktikal dh.jap lagi habis..time keje..tak sebest student.

    ReplyDelete
  11. OOoOOOooO dah tahu kat mana buat praktikal... oklah tu...

    hati2 pakai kasut!

    ReplyDelete
  12. lega dpt dkt ngan kpg kan..hehehehe
    sapelah jd mangsa jd driver kamooo
    hehehehehe all the best

    ReplyDelete
  13. nak i tlong anta ngan elikopter i x??

    ReplyDelete
  14. Salam..
    Dah nak praktikal..
    Dah menghampiri dunia kerjaya yg sebenar.

    *N3 dah happy, kami turut happy..

    *Thanks for ur support okey. So sweet.

    Gud luck for evrytin..

    ReplyDelete
  15. Naqeeb L,

    xjd beli high heel.. xbrani nk pakai haha..

    ReplyDelete
  16. el,

    hehehe..xtahu la sp yg jd driver tu...

    nk kena cari mangsa baru ni kih3...

    ReplyDelete
  17. DEAR LOL,

    Ye..tgh menghampiri tapi jauh lg perjalanan..

    tq dear, =)

    ReplyDelete
  18. Yea!Cik anis...Semoga berjaya melakukan praktikal bersama Abang ****!hahahaha

    Cari driver?Kan dah ade driver Tu?hehehehe

    Kan Abang **** ada kereta?Hahahahha

    ReplyDelete
  19. REMY,

    Amboiii...ada juga yg nak kena sekeh ni...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi