Thursday, December 31, 2009

AZAM DAN NAFSU

Perghhh...tajuk tak boleh blah.... hehehe... Apa azam anda? Ke azam yang lepas-lepas pun tak tercapai lagi??? Ngeh3.... Azam aku untuk tahun ni alhamdulillah tercapai sudah.


Walaupun dalam tahun ni juga aku kehilangan arwah tok wan aku semua tu tak mematahkan semangat aku untuk meneruskan kehidupan ini.


So apa azam tahun baru aku plak? Jeng jeng jeng...Apa kaitan dengan nafsu??? Hemo2... Azam tahun baru aku adalah untuk kuruskan badan sampai berat aku mencecah 50 KG.. Sekarang ni tak payah tahu la kan berat berapa kui3....




Nak kurus mcm ni balik bleh??
Hihi...



Cuma nafsu aku yang suka makan ni lah kena dikawal hehehe... Itu no hal.. Kalo aku kurus sket agak2 ada ramai peminat tak? Kih3... Kompom pasni da orang akan susah hati hehe..


Dan azam aku nak ke kelas dengan membanyakkan memakai baju kurung kui3... Azam yang sangat bagus kan hehehe...


Ok tak? Mestila ok kan? Ayu gituuuuu.... Hemo2... Slalunya aku lebih selesa berseluar tapi memandangkn badan aku semakin berisi so agak seksi kot..Huhu.. Malu cheq nk gtau... ngeh3

So pasni kalo jumpa aku pakai baju kurung tegur-tegur la aku "ayunya........." hahahahaha... Poyo jer beb...

Dan pesanan khas untuk mak cik-mak cik dan pak cik-pak cik, kakak-kakak dan abang-abang ataupun adik2 sila amik aku jadi menantu dan ipar anda ok? kih3.. =)





Gadis Melayu Terakhir

huahuahua....

Selamat tahun baru semua.... Semoga tahun baru ini membawa kebahagiaan dan kegembiraan kepada anda... =) Happy New Year... 2010..


8 comments:

  1. salam..
    mak aiii sempoinyer azam....tapi kira ok la tu kan....tapi kita nampak cun dah cam tu....
    apapun moga sensasi ngan azam baru...

    Letak paku dalam karung,
    Gadis ayu pakai baju kurung...

    selamat berazam...

    ReplyDelete
  2. selagi ada usaha. InsyaAllah. selamat tahun baru

    ReplyDelete
  3. hihi...
    aku pon ngah diet jgak...
    camat taun baru...

    ReplyDelete
  4. boleh punye beb...teruskan usahamu...

    selamat tahun baru...

    ReplyDelete
  5. happy new year! hee..
    n btw.. ur tagged! sila ke blog lucky k.. :)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi