Friday, December 4, 2009

BETUL KE LELAKI SUKAR MELUAHKAN PERASAANNYA???

Betul ke lelaki lebih sukar mengungkapkan perasaannya jika nak dibandingkan dengan perempuan?Kalo sayang cakap sayang, kalo rindu cakap la rindu kenapa nak sorok-sorok kan perasaan tu?

Adakah kerana ego? Atau malu untuk meluahkan perasaan? Kenapa malu kalo itulah perasaan yang sebenarnya dirasai?

Kali ni aku nak korang yang berikan pendapat korang kenapa ada lelaki yang sebegini. Sekali-sekala aku nak tahu gak pendapat korang bleh kan? Hehehe... Sila berikan pendapat korang ye.





Kakak dan Adik






NOTACIKGADIS: Penat.....


12 comments:

  1. x smur laki cam tu...ada yg suke luah..dan ada yg luahkan perasaannye dgn fizikal org secara pemberian...dan kita kena faham sbg perempuan..lelaki mmg mcm itu....its a kredit if we got a man which is can luahkan perasaan nye pd kite...best kan...tp ape yg kita dpt nti..terima seadanya..itu yg penting...

    contoh: kalo si dia x cam tu..kita ptt berbuat disebaliknye...fhm ke...hehehe

    ReplyDelete
  2. Hmm..tak tau la np..aku nk bgtau kat ibu aku rindu pun kadang2 je..huhu

    ReplyDelete
  3. el,

    akak, sy faham.. yg penting kena terima seadanyanya kn kak?

    ReplyDelete
  4. tak payh aler nak pikir2 pasal org lelaki rindu ke idak atau tak mahu luahkan ker apa..............


    kalau hubungan itu suci (suami isteri yg sah ler) bukan kapel mapel pakwe makwe ok........... so berdoalah pada tuhan tuhan agar dirahmati diberkati diredhai dan macam2 ya terbaikler............

    kalau ada sifat terlalu risau bimbang dan sebagainya mungkin hubungan itu ada yg tak kena hehehehe..... aku aberi pendapat ajer...... errrrrrrrrrrrrk

    ReplyDelete
  5. Naqeeb L,

    hehehe.. pendapat yg bernas...

    makaseh atas pendapat tu..

    =)

    ReplyDelete
  6. okay
    sebagai lelaki yg hensem
    aku mengaku benda tu
    senang cakap ko tgok Papadom film yg afdlin buat tu
    macam tu lah susahnya lelaki nak luahkan perasaan

    ReplyDelete
  7. kdg2 llaki kn ego. dorg ssh nk gtau pe yg dorg rs even bnda 2 penting bgi seorg pmpuan. tpi 2la, x sume llaki cam2 kn. ader yg ego tinggi n ader yg ego rendah. pmpuan pn ader gak yg ego. sume 2 dpends on us kn.. hee~ p/s: jangan ego tinggi cz nanti merana diri. chewahh.... ayt xley blah. haha

    ReplyDelete
  8. it's not about ego..lelaki mmg x suka nk meluahkan perasaan..padahal gelora rindu dalam hati, hanya tuhan yang tahu.. bukan kerana ego tetapi kerana sukar... x terucap dengan kata-kata kot~

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi