Friday, December 18, 2009

HIJRAHKU

Salam Maal Hijrah.....

Dulu, aku mempunyai pelbagai azam dan matlamat yang aku ingin capai. Dan buktinya apa yang aku ada sekarang telah dapat aku capai. Walaupun tidak seperti mana yang aku impikan sekurang-kurangnya dapat juga aku kecapi.

Sekarang, aku hargai apa yang ada sekarang. Aku ada kawan-kawan yg sentiasa mengambil berat dan sentiasa ada di sisi saat aku memerlukan. Kawan yg sejati tak kan tinggalkan kita saat kita memerlukan dirinya. Kawan sejati juga tak kan sanggup tengok kita ada masalah.


Dalam berkawan tidak perlukan sempadan. Tidak perlu untuk memilih sama ada dia layak atau tidak untuk berkawan dengan kita. Siapa kita nak menilai orang dgn cara itu? Perlu ke mengikut "geng" untuk berkawan. Bagi aku tiada sempadan dalam persahabatan. Itu yg paling utama.


Masa akan datang, aku harap aku akan lebih kuat dalam menghadapi pelbagai perkara yang mendatang. Aku juga perlu lebih tabah untuk menghadapi segala kemungkinan dan apa yang lebih penting agar aku dapat membahagiakan orang sekeliling terutamanya org yg aku syg.


Jadi mari kita jalani hidup kita dengan penuh keceriaan... =)



6 comments:

  1. salam maal hijrah..
    semoga tahun 2010 memberi tuah kepada mu

    ReplyDelete
  2. Salam Maal Hijrah. Semoga tahun baru ni adalah episod buku baru yang lebih baik buat kita semua . . .

    ReplyDelete
  3. slmt mymbut thn baru
    semoga ceria2 sllu n doakan yg terbaik tuk anyss cute..hehehe

    ReplyDelete
  4. Bulan,

    salam maal hijrah..

    semoga membawa tuah untuk kamu juga...

    ReplyDelete
  5. Princess,

    insyaallah....

    sama2 kita doakan...

    =)

    ReplyDelete
  6. el,

    cute ke sy hehe...

    sy doakan yg terbaik utk akak gk..

    =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi