Tuesday, December 1, 2009

RINDU DATANG BERSAMA SEMANGAT BARU




Assalamualaikum semua. Aku kembali lagi setelah dah lama menyepikan diri. Aku terpaksa pergi seketika untuk menenangkan fikiran. Terlampau banyak sangat perkara yang berlaku dan alhamdulillah aku boleh handle dah masalah aku.

Dalam hidup mesti ada pasang surutnya tak semestinya semua gembira jer kan? Alhamdulillah aku dh boleh biasakan diri dengan keadaan tempat tu. Dan buat masa ini semua berjalan dengan lancar dan seperti yang aku harapkan.

Macam mana keadaan korang semua? Rindu kat aku tak? Hehehe.. Rindu gila kat korang. Rindu nak baca cerita korang. Nanti aku terjah sorang-sorang ye? Thanks pada yang bagi kata-kata nasihat dan semangat untuk aku. Sayang korang... Muah Muah hehehe =)







Di tempat praktikal, sila abaikan pp ku yg makin chubby tu yerk..


=P


9 comments:

  1. ko mesti byk mkn kan skang???hahahahha

    ReplyDelete
  2. eh x chubby lah
    suke lah pic ni
    npk kurus..i likeee
    tomei3

    ReplyDelete
  3. Dear GKSB,
    Kan manis bila tersenyum..

    Welcome back..

    ReplyDelete
  4. hee.. pape bnde pon ak turn out to b ok ble kte try to look at the +ve side.. rite..?
    ouh.. sila ignore bhase rojakku.. haha.. ~~ :P

    ReplyDelete
  5. serabut2 pn makin berisi yeee

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi