Saturday, January 2, 2010

AKU NAK TUNANG 10-10-2010????

Assalamualaikum...

Hari ni adalah hari kedua dalam tahun 2010. Sangat teruja ok bila berada dalam 2010 ni. Banyak perkara yang ingin aku lakukan dan banyak perkara yang ingin aku pertahankan sampai bila-bila.

Kalo dulu aku tak sabar-sabar nak tunggu tarikh 10-10-2010 sebab aku nak suatu keajaiban berlaku pada hari itu... Ngeh3... Dan pada tarikh ni juga telah aku cadangkan pada kakak senior aku untuk melangsungkan perkahwinannya....

Aku pun teringin gak sesuatu istimewa yang berlaku pada tarikh itu insyaallah kalo aku ni masih panjang umur. hehehe... Mana tau kot2 aku bertunang pada hari tu wakakaka... Sangat tinggi angan-angan ok hahaha... Glerr gatai wekkk =P

Dan aku nak wujudkan satu post pada tiap-tiap bulan yang aku namakan "APA KATA CIK GADIS". N3 ni khas membincangkan dan akan memperkatakan isu mengenai sesuatu perkara khususnya mengenai apa yang wanita rasakan mengenai lelaki dan aku akan tulis mengikut pndangan aku sbb tu namanya "APA KATA CIK GADIS".

So, lepas ni mari kita sama ada wanita atau lelaki mari kita debatkan mengenai isu yang akan aku tulis nanti... =)

Tahniah juga aku ucapkan pada DAYANA, AZAM DAN AIN DALAM IDOLA KECIL... Dayana akhirnya dinobatkan menjadi juara idola kecil 2.. Memang cute sgt dayana ni hehe.. Dan lagu Aku Rindu Sayang Kamu yg dibawa oleh Azam memang marbeless la... Hehe...

Tahniah idola kecil 2... =)



6 comments:

  1. huhu...aku x suke laa 1o/1o...
    sebab tu tarikh aku dclair n break off...
    menci2..

    tapi aku sokong ko kal nak wt entri tok wanita 2...majulaa wanita utk negare..hehehe...

    ReplyDelete
  2. puspa,

    10-10 wah..da kisah tragik di sblk trikh tu ye?

    yes maju la wanita utk negara...

    hehehe..

    ReplyDelete
  3. amin... moga cita2 tercapai...
    10/10/10... memang cantik nombor tue... jatuh hari ahad..haaa sesuai sgt tue..hehe...

    ReplyDelete
  4. ok jugak tarikh tu...tak susah nak ingat...hehehe

    ReplyDelete
  5. oopss.. ingatkan betul2 dah nak bertunang.. tapi klu betul pun.. bagus gak tu.. akak doakan k

    ReplyDelete
  6. hi there...senang2 visit blog http://gossipgirlstuff.blogspot.com/ see ya!!!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi