Sunday, January 10, 2010

APA KATA CIK GADIS 1: PEREMPUAN GEDIK VS LELAKI GEDIK





Selalu kita asyik dok dengar pasal perempuan gedik jer kan? Tahu-tahu la perempuan gedik macam mana. Asyik nak menggedik jer dengan lelaki. Kalo lelaki mungkin mudah tertarik tapi kalo perempuan tengok berbulu mata. Tak kuasa ai...

Tapi kalo lelaki yang gedik plak mcm mana? Lelaki yang dalam erti kata sebenar yang bukan tergolong dalam mat lembut ni. Aku pernah berhadapan dengan lelaki mcm ni. Aku ni jenis tak suka perempuan yg gedik apatah lg kalo lelaki gedik huh..Senak kepala nk melayan.

Kalo cakap ngan kita tu nak lembut-lembut, manja-manja merengek-rengek. Kalo perempuan aku bleh terima lagi kalo lelaki dok merengek uiii..... Paham2 sendiri la berbulu telinga.. Naik menyampah la gak.

Mungkin dia tu anak manja, anak bongsu tapi pandai-pandai la bawa diri lebih-lebih lagi kamu tu lelaki. Kalo perempuan mungkin dah tu sifat semula jadi dia.

Perempuan manja ada 2 jenis, yang memang sifat semulajadi dan 1 lagi yg jenis buat-buat. Tapi kalo yg jenis buat-buat tu kita tgk sendiri pn dh boleh tahu dh mcm mana. Gedik jer lebih kan?

Tapi kalo lelaki gedik apa cerita???




KALO LELAKI NAK GEDIK SILA JUMPA PUAN INI DULU YERK!!




"Mari lah cni u..gediks dgn aii okies??"


14 comments:

  1. lelaki gedik ??? eiiii..

    kalu pompwan xkisa, coz dah memang sifat, acacacah,,,

    ReplyDelete
  2. he..23x ok la.. meh bro back up kaum lelaki ek

    bro nie seorang yang agak serius n kekdang cam xde perasaan even org wat lawak (selalunya lwak yg bro rase die xpandai wat lawak la or lawak ciplak)

    ada sesetgh lelaki mempunyai ego n menjaga kemachoan... tp kite kne faham... lelaki sebenarnya suka dibelai n dimanjai... cuma bertempat la.. bukan dengan semua... cukup la sekdr yg mereka selesa..

    cam bro kekdang mengedik gak.. tp dengan si dia bro je la.. lgpun die faham bro cam mne.. nmpk je kuat diluar..tp ade gak kelemahan di dalam... pandai carik... leh la dapat bro

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  3. jangan tak tau...

    di sebalik kelembutan ada kekerasan tu!!!

    ReplyDelete
  4. hahahahaa.........

    berbulu telinga....... errrr dah macam makcik kat atas lah tu hmmmmmmmmmmmmm


    budak2 sekarang mmg gedik kot...
    masa dulu2 tak der pun.........

    ReplyDelete
  5. fid,

    eh xsuma pompuan gedik..so bkn sftnya ok..

    =)

    ReplyDelete
  6. framestone,

    bro kalo nk gedik ngan awek xksh la hak msng2

    tp kalo nk menggedik ngn kwn dgn niat nk ngorat geliii kowt....

    huhu...

    ReplyDelete
  7. Naqeeb L,

    Budak2 sek skrg lg ar...

    nti2 zmn yg akan datang cna la plak..

    ReplyDelete
  8. alah laki gedik nih.. jentik jer telur dia.

    ReplyDelete
  9. jejaka,

    hahahaha..... statement xleh blah.. kih3..

    ReplyDelete
  10. he...23x oh cam tue ek... kekadang bro gedik2 gak nk ngorat... ngorat saje2 la...

    tp tue zaman memuda dulu la

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  11. hahaha ...
    bagos gak buat camni .
    leh tahu sikit info2 tu. hehehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi