Tuesday, January 19, 2010

BERPOYA-POYA LAGI...




Assalamualaikum...

Yuhuu..

Selalunya kalau korang dengar nama Pulau Pinang pastinya korang terbayangkan laut betul tak?


Dan aku sendiri macam tu. Tapi bila hari Ahad minggu lepas kawan aku ajak pergi mandi air terjun aku bertanya ada ke air terjun kat Penang ni?

Ha korang jangan ingat kat Penang ada laut ja, air terjun pun ada tau.


Sebenarnya kita orang ni tak pernah p pun. Cuma kawan aku nurul tu ja penah p, tu pun ingat-ingat lupa so kami p just berpandukan signboard semata-mata.


Lepas malam tu puas aku cari kereta sewa tapi tak dapat. Kalo dapat pun harga mahal dari biasa, kena pulak hari minggu lagi mahal la harganya. Jadi kami pun p naik motor ja.


Asal rancang nak p berlima last-last tinggal 3 orang ja.
Tapi tak pa misi perlu diteruskan.


Jom layan pic.




TARIKH: 10-01-2010



LOKASI: TAMAN RIMBA TITI KERAWANG, TELUK BAHANG






Tempat ni memang sesuai untuk keluarga. Diorang buat tempat mandi ni siap ada kolam untuk kanak-kanak dan juga dewasa. Kita cuma pilih jer nak mandi kolam mana.


So kalo nak bawa keluarga aku cadangkan tempat ni sebagai salah 1 tempat nak berkelah


Kalo ada sapa-sapa nak p tempat ni jangan lupa ajak aku tau kita p berkelah sama-sama hehehe...

Kak el jom kita p berkelah =P


16 comments:

  1. nama je orang penang, tapi sy tak penah mandi kat situ pun...haha

    ReplyDelete
  2. x tahu plak kt p. pinang ada air terjun.. bole pegi ni.

    seronok nyer dpt bermandi manda.. mesti air kt situ sejuk..

    ReplyDelete
  3. salam ..
    ouhh tmpat tu er ?
    ct asa ..,
    ct pena pegi sna .. :)

    lau pegi ngn fmily lg bez kn ? :)

    ReplyDelete
  4. hazzy,

    lepas ni boleh la p mandi kat c2.. hehe

    ReplyDelete
  5. ct,

    kalo g ngan family mmg best...

    ri 2 jeles je tgk orang bawa family g mandi..

    tapi g ngan kawan2 pn enjoy..

    ReplyDelete
  6. nie chek org penang nih..pa la hmapa nie...ingan penang koman sgt ka??? huh(dlm nda mrah nie)

    ReplyDelete
  7. hahaha,, xkan layan ayaq terjun jew? laksa?

    ReplyDelete
  8. MAMU,

    Mana la cheq nak tau penang ni ada ayaq terjun

    hahaha

    ReplyDelete
  9. fiD,

    Hari tu lapaq nasi, cari nasi la...

    hehe

    ReplyDelete
  10. grrr grrrrr.. sejukkk. hehe

    lama tak mandi air terjun.. rindunya.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi