Thursday, January 21, 2010

TURUN DAN NAIK TAPI SAMPAI BILA???

"Hanis, lepas balik dari praktikal ni hang nampak kurus sket la, pipi pun dh kecut dh"
"
Yaka? Besa la... hehe.." (sambil tersengih)

"Aku tengah lapaq ni, satgi boleh kot belanja hehe"

"Banyak la hang, aku pon tak makan" (kunun-kunun diet la)
Hampeh tol budak ni kata aku dalam hati. Puji ada makna tu huhu..

--------------------------------------------------------




Ha.. Memang badan aku macam belon, senang turun dan senang naik. Kalo aku makan tak hengat dunia memang cepat jer naik.

Kalo dok control makan memang cepat turun la.. Tak percaya jom tengok pic aku dlu-dlu





TAHUN 2006/2007









TAHUN 2008







TAHUN 2009








TAHUN 2010 UNTIL????



37 comments:

  1. makin lama makin sweet wat...hehe

    ReplyDelete
  2. ...yang tak berubah senyuman.
    maintain beb..

    ReplyDelete
  3. salam..
    krinologi pic tu boleh buat catatan dalam carta pai..lagi best nengok...

    ReplyDelete
  4. betul la cakap zura tu...makin lama makin sweet. tapi sweet seventeen tu makin jauh la tinggalnya.

    ReplyDelete
  5. makin lm makin comey la anys ni..hehehe

    ReplyDelete
  6. Maaf ya... umur puan ni 64 tahun ke?

    ReplyDelete
  7. tedi,

    kalo chubby asyik kena cubit pp jer..

    =D

    ReplyDelete
  8. pak long,

    mcm blajaq geografi lak ms sek dlu

    siap ada carta lg...

    ReplyDelete
  9. pak long,

    mcm blajaq geografi lak ms sek dlu

    siap ada carta lg...

    ReplyDelete
  10. one Z,

    hahaha...

    sweet seventeen xlari jauh mana lg pun..

    hihi...

    ReplyDelete
  11. abu muaz,

    wakakaka...

    umur hanya angka..

    yg penting maintain awek muda...

    =P

    ReplyDelete
  12. best la kko. senang turun senang naik.aku naik jak.huhu

    ReplyDelete
  13. lawanya.....=)tk kisah la bdn naik ke tk....=>

    ReplyDelete
  14. dah tahu akan naik makan banyak jugaaa hmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  15. best ar cpt turun. aku tak mkn pn tak turun-turun. baik makan. haha.

    ReplyDelete
  16. skrg nmpk sweet. maksu pun sng kecut sng besau, semua kerna dietku yg x seimbang :)

    ReplyDelete
  17. sng je klu nk trunkn brat bdn..
    jgn mkn nasi 3 bulan
    n klu rajin p jog 2x semggu..
    cmpem 6kg trun dlm mse 3 bulan..hehehe

    ReplyDelete
  18. vv, ko naik pakai lif sbb tu cpt naik..

    kih3..

    ReplyDelete
  19. cahaya malam,

    kurma sedap..lg sedap bila mkn utk berbuka puasa...

    hihi..

    ReplyDelete
  20. pak cik kordi,

    pak cik kordi pon ensem pe.. =D

    ReplyDelete
  21. mak su,

    diet xseimbang bdn pon xseimbang..

    kih3..

    ReplyDelete
  22. fizah,

    aku xmkn nasi 2 minggu pon dh turun 4 kg..

    =)

    ReplyDelete
  23. hahaha..
    bgs2..
    teruskan usaha mu..
    tp jgn la nnt dah trun berkilo2,
    ko p kador mkn plak..
    mmg cpt lg la nek..huhu
    kne kuruskn skit bdn sbelum kawin ni..hahaha

    ReplyDelete
  24. fizah,

    hahaha qada mkn tu yg aku dok buat skrg kih3..

    wah kawen?? teruja plak hahaha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi