Saturday, January 30, 2010

HUTANG BUDI DIBAWA MATI

Kawan masa senang memang senang nak cari beb kalo kawan yang sanggup dengan kita masa susah mana mau cari???

Time aku xcident la dan time dok rehat-rehat tanpa buat apa2.. Duduk bersendiri, time ni la aku dapat bezakan mana kawan-kawan yang sanggup susah dan senang sama2 dgn kita. Terima kasih aku ucapkan pada Ida sebab banyak tolong aku.



Aku dan Ida (pic lama masa bambam lg)



Dia memang kawan yang terbaik dalam hidup aku. Dari zaman sekolah teknik lagi, kemudian form 6 sampai la zaman di U kami masih belajar di satu tempat. Dan aku tahu aku ni banyak sangat menyusahkan dia.

Masa aku xcident ni dia yang kelam kabut dok cari aku kat klinik sekitar USM kalo nak tahu cerita lebih lanjut klik sini.

Bukan senang nak cari kawan cm ni. Dah lama aku kenal dia. Kadang2 dia risaukan diri aku lebih dari aku risaukan diri sendiri. Cuma sekarang ni atas kesibukan masing-masing jarang-jarang lagi dapat cam dulu. Cuma sekali sekala aku ajak gak dia kuar mkn.

Dan terima kasih pada Hanna sebab tolong p amik motor aku. Pada Su yg tolong aku sapukan ubat pada luka ye la aku ni penakut sket dan terima kasih pada kawan-kawan lain yang amik berat pasal aku.

Aku tak dapat balas jasa korang tapi insyaallah orang yang berbudi akan selalu dikenang.

7 comments:

  1. GKSB,
    tidak ramai yang dapat merasakan ada kawan menangis.
    so, u bertuah.
    hargai mereka..

    ReplyDelete
  2. ALhamdulillah.. kamu dapat kawan yg baik begitu

    ReplyDelete
  3. LOL,

    ya, walopon susah nak cari sekurang2 aku ada..

    dan aku sgt menghargainya...

    ReplyDelete
  4. tedi,

    ya saya sgt bersyukur dpt kawan yg mcm ni

    ReplyDelete
  5. kawan yang tengah susah pun tak kan cari orang susah untuk mintak tolong....

    ReplyDelete
  6. sy sgt x bley idup lau xda kwn2
    sgt bagus kamu punya kwn2 mcm tu^^

    ReplyDelete
  7. laaaa... awak accident ker? sudah oke kah?

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi