Monday, January 4, 2010

MASIH ADAKAH BAHAGIA HARI ESOK?




Selama ni aku selalu buruk sangka dengan dia. Kepercayaan aku utk dia sering teruji. Pelbagai masalah yang datang tapi aku dan dia dapat lalui dengan baik dan semua tu semakin merapatkan lagi hubungan aku dengan dirinya.


Dia mungkin seorang lelaki yang sukar untuk mengungkapkan kata-kata sayang serta tidak mudah untuk menunjukkan perasaannya sebab itu aku selalu salah sangka pada dia. Aku fikir dia tidak sayang kn aku.

Tapi tanpa aku sedar rupa-rupanya kasih dia utk aku terlalu mendalam sampaikan dia tak sanggup nak tgk aku bersedih pasal dia. Dia sanggup lagi aku tinggalkan dia dari tgk aku bersedih. Dan tak mungkin aku akan sanggup tinggalkan dirinya.

Aku dh janji susah senang aku akn tetap bersamanya. Bila aku buat keputusan memilih dirinya bukan kerana aku nak main-main dan bukan kerana utk bersenang-senang kerana di saat dia susah aku tak mungkin akn tinggalkn dirinya.

Hubungan kami sekali lagi teruji. Ujian kali ini mungkin terlalu berat utk diterima. Tapi aku sanggup nak menghadapinya. Biar masa yang menentukan.

Cuma aku mohon doa dari kalian doa kan lah kebahagiaan diri aku dan juga dirinya. Doakan supaya kami dapat mengharungi semua ini dgn baik.

Semoga penantian aku ini akan berakhir dan kebahagiaan menunggu aku di depan sana Insyaallah...


19 comments:

  1. dont be sad....

    the journey still long...keep on moving...

    the happiness, the love....there are waiting for you...just be patient...


    btol ke aku merapu mat saleh nie???kalo slah jgn marah

    ReplyDelete
  2. esok masih ada fajar untuk semua...

    ReplyDelete
  3. semoga berjalan dgn lancar...amin.

    ReplyDelete
  4. Petikan lagu 'Cinta', Krisdayanti dan Melly Goslow;



    "Bukankah hidup kita akhirnya harus bahagaiaaaaaa....."

    ReplyDelete
  5. cgu one,

    insyaallah....

    semoga kita masih dpt melihat fajar itu

    ReplyDelete
  6. zajib,

    terima kasih...

    insyallah...amin amin ya rabballa'lamin

    ReplyDelete
  7. xiiinam,

    hehe...

    "CINTA" ada apa dgn cinta?

    =)

    ReplyDelete
  8. salam..

    cinta umpama rama.

    jadi ulat dulu..
    lepas itu jadi rama-ram..
    (macam salah jer nie..;)


    tukar lainlah..

    jadikan aku pohon rendang,
    agar bisa meneduhkan kamu,
    dan izikan aku,
    menjadi bintang-bintang yang bertaburan,
    agar bisa menjadi tatapan malammu,

    namun,
    jangan jadikan aku,
    bantal tidurmu,
    agar bisa dijauhkan,
    pencemaran bau,,

    hikhikhikhi ;)


    *gurau jer..
    Semoga beroleh keredhaan dalam percintaan.
    :)

    wassalam..

    ReplyDelete
  9. bahagia ade jerr untuk ko...
    tunggu daa lihat...
    hehehe...

    ReplyDelete
  10. Sesuatu perkara yang kita suka, tidak semestinya baik untuk kita, Sesuatu perkara yang kita tidak kita suka, tidak semestinya tidak baik kita, bahkan itu mungkin lebih baik untuk kita"

    ReplyDelete
  11. InsyaAllah..

    niat dan doa yg baik akan di perkanana

    ReplyDelete
  12. erm bukan senang nk lafazkan... xsemestinya tidak terlafaz bermakna tidak

    usha penulisan bro nie ek

    http://www.broframestone.com/2010/01/kehilangan/

    ReplyDelete
  13. cahaya malam,

    hahaha...

    busuk tu kalo da pncemaran bau hehe..

    ReplyDelete
  14. jangan sedih2..setiap perhubungan ada dugaan nyer.. keep on..Insaallah akan berbahgia nnt..

    p/s: tak semua lelaki ske mengukap perkataan sayang..tp didlm hati dia sayang tu terlalu mendalam pd insan yg dipilih itu..

    good luck!!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi