Saturday, January 30, 2010

MENGADA-NGADA LEBIH

Apsal aku mengada-ngada lebih sekarang ni? Keja nak dilayan jer. Msg harus berbalas, call kalo tak terangkat asyik nak pk bukan2. Pastu kalo malam2 mesti kena dengar suara dia dulu baru bleh tdo. Mengada kan?

Mesti dia rimas. Dia pun bukan rajin sangat nak melayan, kalo dia melayan makin mengada-ngada jadinya. Baik tak yah layan. Kowt dia pk cm tu la kowt. Tapi dah aku ngah sakit mesti nk mengada lebih kn? Huhu..

Pastu teringin nak makan macam2. Tak pantang apa dah. Main bedal je mau tak teruk lagi kaki aku ni. Nasib baik ada gk orang nak melayan apa ku nak makan. Teringin makan Mac D, dapat juga hari ni.




PIC MASA KAT SEPITAL SEBELUM JUMPA DR.

CUBA PERHATIKAN HIDUNG AKU YANG BENGKAK ITU, MAKIN BESAR PLAK HIDUNG AKU..HUHU..

TIME NI LEH SENYUM LAGI LA LEPAS MASUK, MERAMBU AIR MATA LA

KUI3...




Orang sakit memang cm ni kowt. Pelik2 ja selera dia. Makan tak hengat dunia. Bedal suma. Diet ke x suma belakang kira janji aku dapat makan.


Udang aku makan, telur, nasi kerabu, nenas, air tebu suma tu penyakit tu. Sekarang ni terima la azab dia. Menanah dh kaki. Lagi bengkak kaki aku. Luka sket jer tapi sakitnya hanya aku je yg rasa.




KALO TAK BERANI JANGAN TENGOK

....

...

...

LUKA DI KAKI



Baru sehari xcident aku dh lepas mana hala dh buat kajian komuniti utk praktikal sekali lg nanti. Masa p memang seronok, tambah dh bleh jalan dh. Bila dh balik, malam nganga sorang2 la. Kesan xcident tu baru terasa. Sengal2 abeh badan.


Kaki ni dh bentan. Tgk cm xsakit, bila nak tidoq dok mengeluh sorang2. Tdo tak lena. Pastu asyik nak merengek kat si dia. Yang si dia ni bkn nk melayan sgt, dia xtau ke org sakit ni sensitif?


Mengada lebih kan aku?


1 comment:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi