Wednesday, January 20, 2010

'My Childhood Photo Contest by Pu3 Pelangi!~~Contest lagi =)





My Childhood Photo Contest

This contest will run from January 7 2010 to January 2010 (11:59P.M)..

Terms and Conditions of the Contest:

1. Add Url Link ( http://ieda2009.blogspot.com/) pada Bloglist@Blog Roll anda & anda juga diwajibkan untuk menjadi Follower http://ieda2009.blogspot.com/

2. Copy & paste banner di atas pada entry/posting anda bertajuk 'My Childhood Photo Contest by Pu3 Pelangi!' & link kan ke ( http://ieda2009.blogspot.com/2010/01/my-childhood-photo-contest-by-pu3.html ) kemudian letakkan pula banner 'My Childhood Photo Contest by Pu3 Pelangi!' bersama link ( http://ieda2009.blogspot.com/2010/01/my-childhood-photo-contest-by-pu3.html ) pada sidebar blog anda

3. Upload 2 keping gambar anda. 1 keping gambar anda sewaktu kecil/pada zaman kanak2 & 1 keping lagi gambar anda setelah dewasa.(TAMBAHAN: HAD UMUR DARI USIA BARU LAHIR PUN TAK APE & SEHINGGA 12THN SHJ..13-19 KEATAS TU DAH CONSIDERED TEENAGERS & ADULT,KEY.. :)

PERHATIAN: Hanya gambar anda sahaja ya,gambar orang lain adalah tidak dibenarkan samasekali

Anda diwajibkan untuk menceritakan serba-sedikit tentang gambar anda sewaktu kecil/pada zaman kanak tersebut ATAUPUN ceritakan mengenai kenangan yang tidak dapat anda lupakan sewaktu zaman kanak2 anda..

-----------------------------------------------------


So aku pertaruhkan pic ni harap-harap kalo ada rezeki insyaallah menang. Kalo tak menang pun just nak memeriahkan contest ni. =)

Masa kecik-kecik dulu comey je kan?




Bila dah besar jadi plak cenggini
hahaha..

Ni nak story sket masa zaman kecik2 dulu. Aku ni memang nakal yang amat. Terjun sungai, panjat pokok, buat rakit, mancing ikan dah jadi lumrah. Walaupun aku ni perempuan tapi perangai macam jantan. huhu..

Peristiwa yang paling aku tak dapat lupakan bila satu hari tu aku dengan 2 orang sepupu aku main hujan. Lepastu main kat parit siap berenang-renang lagi dalam tu. Nasib baik la parit tu hanya ada air hujan je bukannya air lain.

Tapi bila dah balik tu, tok wan aku kejar keliling kampung dengan pelepah nyoq (kelapa) apa lagi lari la aku dengan sepupu-sepupu aku tu pusing satu kampung. Memang la tok wan aku tak dapat kejar tapi bila balik rumah kena tibai juga.. Hahaha... Ni la kenangan kanak-kanak yg aku paling tak boleh lupa.


11 comments:

  1. bes kan jadik kanak2....tingat zaman akak curik pelam kat umah org..siap kener lastik ngan tuan pelam lagik..giler dan dan tue pelam tue jadik sedap nak mampos...huhu harap Danial tak menurun perangai burok haku nihh...

    ReplyDelete
  2. oh yer moga ko sukses yer dik dalam contest nie..good luck yoo..!!

    ReplyDelete
  3. Salam..Gadis Kg yg ayu.. :)
    Salam kenal,Gadis..
    Mekasih ye,sertai Contest nie.. :)
    Mlm nie deadline so maybe esok boleh tau
    result..InsyaAllah..Gd Luck to U,Gadis..

    p/s: X pnh lemas ke terjun2 sungau tu??
    Kite pnh hampir2 lemas waktu kecik2 dulu
    sbb tak pandai berenang..Sampai skrg pun
    x pandai berenang.. :( Shhhhh..

    ReplyDelete
  4. ahhaaa comelnya^^ siap ada topi cumil tu^^

    ReplyDelete
  5. shi3la,

    wah akak..curikk pelam erk? nakal gk akak ni erk..

    hehehe....

    btw thanks.. =)

    ReplyDelete
  6. ieda,

    xpe, nanti saya tolong ajarkan berenang..

    hehe =)

    ReplyDelete
  7. fya,

    kalo skrg leh pakai topi tu cm na la erk rupanya...

    hihi..

    ReplyDelete
  8. aku x de gambau kecik2 yg comel!

    ReplyDelete
  9. gambo exbf leh ke?
    kan nayer kena bom
    hahhahha

    ReplyDelete
  10. hik..hik.hik.. tak byk perubahan sgt. tapi still cute

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi