Sunday, January 31, 2010

TOLONG AKU




Sesuatu berlaku dalam hidup aku. Sesuatu yang aku cuba elakkan. Sekarang aku menghadapi kemurungan melampau.


Adakah menghadapi kemurungan merupakan satu penyakit? Adakah hidup aku akan terjejas apabila menghadapi kemurungan?

Adakah aku akan berjaya menghadapinya atau berjaya sorokkan di sebalik senyuman ini? Mungkin tiada lagi senyuman selepas ini.

Bantu aku untuk cari kekuatan. Aku perlukan kekuatan. Aku dah tak dapat nak bernafas secara normal lagi.

Tolong aku....


10 comments:

  1. Assalammualaikum

    banyak2 berdoa untuk diberi kekuatan
    saya pun doakan agar hanis tabah dan diberikan jalan keluar dari sebarang masalah

    ReplyDelete
  2. guna la serbuk pencuci cap Harimau Kuat....

    ReplyDelete
  3. Anggap aje Allah datangkan petir dan hujan itu untuk hadiahkan kita pelangi..

    Salam sayang dari akak..

    ReplyDelete
  4. salam...

    semua kan alami menda ini
    so,
    terima kenyataan
    kalau kena nangis, nangis puas2
    tapi jangan terlalu lara dan lama,
    bangkit semula
    cari cara yg mampu kita buat
    berubat?
    cari kawan2
    hidup mesti diteruskan

    good luck
    take care

    ReplyDelete
  5. ni memang penykt, aku lelaki pon penah kena, org kate stress...

    jus kamu berdoa byk, ibadat tu penting k,,, bersosial pon penting, tp yg bek k.

    ReplyDelete
  6. aik,bukan ang hyper ka wan?
    murung pasai apa?
    citer sikit

    maaflah kalau lari topik tapi nak minta tolong kamu vote entry saya yang bernombor 19 di blog www.denaihati.com

    lebih mudah nak faham sila click entry ini dan harap sudilah vote entry no 19 saya tu..

    terima kasih yer n promotelah dkt member2 sama suruh vote entry saya

    ReplyDelete
  7. salam ..
    kmurungan mrupakan slah 1 ujian Allah SWT kpd kita ..
    awk kna kuat! taw!
    pbykan amal ibadat ..
    insyaAllah awk xakn mhadapi mslah ni da ..
    chayok2 awk!!!
    wasalam ..

    ReplyDelete
  8. salam ...
    mslah yg hanis hadapi ni mrupakan slah 2 ujian drpd Allah SWT ..
    hanis msti kuat mhadapinya ..
    ct ykin hanis bleh!
    pbykan amal ibadat ...
    chayok2 hanis !!!
    wasalam ..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi