Thursday, February 25, 2010

CARI JODOH

"Ibu ibu bapa bapa siapa yang punya anak bilang aku, aku yang tengah malu sama teman-teman ku kerna cuma diriku yang tak laku-laku" Perghh tetiba kuar plak lagu Cari Jodoh dari Wali Band pe kesss???

ADAKAH SEBAB RUPA AKU BEGINI???

Wakaka.... Walopon rupamu tidak ku kenal tetapi lubang hidungmu tetap menjadi pujaan Hahaha.. Gambar kat atas ni cam siot je kan?? Kih3...

Disebabkan gambar ni la aku berjaya dapat tempat kedua CONTEST 3G Alhamdulillah... Lagipun ni lah contest pertama yang aku join dalam 2010 ni... Rezeki rezeki hihi.. Nak tau lebih lanjut (Klik sini)

Terima kasih kepada penganjur- Zul sebab pilih pic ni sebagai pemenang tempat kedua. Sangat happy ok? =) Hehehe....

NOTACIKGADIS: Sekarang ni aku agak sibuk sebab kena guide students social work from University of Tokyo, Japan. Nanti aku cerita ye siap ngan gambar sekali.. Tungguuuu =)


3 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi