Friday, February 5, 2010

LUKA LAMA BERDARAH KEMBALI

Degil!! Itulah aku.

Memang tak tahu duduk diam. Tak lega lagi ngengada nak main juga. Sekarang padan muka. Huhuhuhu...

Rileks bebeh!! Luka lama berdarah kembali. Baru je kering luka sbb xcident tadi jatuh plak masa main bola tampar. Berdarah plak siku aku. Pedih kowt...Tapi sendiri tanggung ar...

Tadi lawan bola tampar utk SUKAD (Sukan antara Desasiswa) kira cam lawan antara hostel2 dalam USM ni cuma kat cni hostel dipanggil Desasiswa.

Aku dari sekolah memang aktif sukan-sukan ni. Bukan nak tunjuk pandai ke apa tapi memang dh sebati dalam diri. Kalo aku xjoin rasa cm ada yg kurang sbb tu aku tension sgt masa lepas xcident ri tu.

Futsal memang aku xleh main dh. Kaki pun dok bengkak lagi. Dah buruk kaki aku dgn luka tu. Nasib baik sarung cincin kat tangan bukan kat kaki kalo tak, kurang hantaran nanti hahaha...

So disebabkan futsal tak leh main, aku pun main bola tampar lagipun guna tangan je kan huhuhu.. Sidang lepas pun memang aku main bola tampar wakil desasiswa. Lepas ni nak lawan bola baling plak. Nasib baik lambat lg. Sempat la lega kaki n tangan aku ni.

Dah la ri ni dapat sakit popuan. Berdarah tangan plak. Penat gila. Cam nak pengsan je tadi. Tapi no hal. Gua kuat beb. Walaupun pendek tapi semangat besar hehehe...

Lepas ni nak meroyan kat facebook pastu nak tdo. Esok nak lawan plak. Tata.. Muahhh muahh hehe..


Jap jap...

Rindu nak tengok pic aku tak?

Dah lama tak tempek kat blog..

Ni pic terbaru

...

...

...

...

...

..

..

..

..

..

.








PEACE!!!

Hehehe..

Pic baru tak ada. Tak ada mud nk gedik2 depan kamera pastu mik pic sendiri.

Cau cin cau...

Wassalam...


10 comments:

  1. satu titik darah bersamaan dgn sesuap nasi. betul tak?

    ReplyDelete
  2. Selamat. selamat. selamat. Lawan tetap lawan

    ReplyDelete
  3. dek contest akk dah abis...buang je lah pic sengal akk tu..kahhhhh

    ReplyDelete
  4. if sarung cincin kat kaki cm mne nk bayangkan ek...

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  5. framestone,

    ha cuba bayangkn cna...

    meletups giteww...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi