Thursday, February 18, 2010

MARI BERGUMBIRA


Assalamualaikum... Yuhuu... Aku masih lagi dalam mood bercuti. Cuti ni juga aku amik kesempatan menghadiri reunion ex-Teknik Kangar. Sangat best dan happening.

Apatah lagi bila dapat berjumpa dengan kawan-kawan lama dan melihat perubahan diri masing-masing. Kebanyakan semakin montel ok hahaha...


Nasib baik aku maintain hahaha.. Siap depa tegur "hang ni hanis dari dulu sampai sekarang tak berubah maintain je.." Hohoho... Nasib baik aku berjaya menurunkan berat badan aku sket kalo tak lagi malu la aku huhu..


Perbualan kami hanya berkisarkan tentang perubahan berat badan hahaha...Cam tak ada topik lain. Yela mana yg dulu cekeding skrg ni lg demok dari aku. Yang laki plak perut muncit lebih dari org dah kahwin. Kena bahan je la.. Nasib2..



LEPAK KUALA PERLIS


Kami suma berjanji nak berkumpul di stadium Darul Aman Alor Star. Lepas minum-minum dok wat riuh tak tentu hala kami p gegarkan bowling Star Parade Pacific Alor Star. Memang bikin kecoh kat sana.

Apatah lagi bila masing-masing mempamerkan kepakaran melontarkan bola bowling masuk ke dalam longkang hahaha... Termasuk lah aku ngeh3....

Selesai main suma kami pakat nak turun Perlis. Lepak kola Perlis. Time tu yang mana geng-geng Perlis ramai yang turun. Yang ngah bawa perut pon ada. Hehe...




YANA YANG TGH NGANDUNG 6 BULAN

PERUT DIA KECIK JE..

(AMIK BERKAT HAHAHA)



Apa yang menariknya Yana kahwin dengan kimi budak sekolah teknik gak. Kawan-kawan kami la juga. Bila masa depa ni bercinta tak tau la. Tapi depa kawan lepas sekolah. Tu la jodoh namanya kan?


Ramai gak member-member aku yang couple dari sekolah teknik kekal sampai sekarang alhamdulillah. Aku??? Tak main la couple 1 sekolah ni hehehe...


HUZAIMAN DAN SYAH ANTARA COUPLE YANG KEKAL SAMPAI SEKARANG




KEBANYAKAN YANG DATANG HAMPIR 30 ORANG



MAKAN-MAKAN DULU







Aku suka pic kat bawah ni hehe... Sebab aku nampak kecik kih3..





Motif bergambar himpit-himpit sebab suma nak cover badan hahaha...

Aku diapit oleh Nina dan Nad. Depa 2 orang ni dulu cekeding je. Sekarang?? Lu tgk la sendiri huahuahua...

Inilah reunion yang paling happening dan best. Sangat rugi pada sapa-sapa yang tak datang.

Hans hang jgn jeles ok? Hahaha...





13 comments:

  1. tu tanda bahgia...tu yg muncit

    ReplyDelete
  2. mesti gembira giler..
    ada masalah semua dah lupa..

    memang happening giler..

    ReplyDelete
  3. ada jugak yg dh kawen kn.i pn dh lama tak jmpe kwn2 sekolah

    ReplyDelete
  4. ~0~,

    ko bahagiakan? sebab tu ko pn muncit...

    hahaha

    =P

    ReplyDelete
  5. shasha,

    da masa g la jpa..nti dh kawen ssh nk jpa dh cm ni..

    ReplyDelete
  6. bestnye...
    semoga persahabatan u all berkekalan... :)

    ReplyDelete
  7. seronok la hang pa semua noh
    aku jer tak dapat join
    sedih2

    ReplyDelete
  8. bez nye reu!! :)
    da lme x jenguk blog ni.. hee..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi