Wednesday, February 3, 2010

MIMPI

Aku sedang cuba keluar dari kepompong yang ku cipta sendiri. Alhamdulillah. Aku berjaya sedikit demi sedikit.

Keputusan yang aku amik juga agak drastik. Mungkin itu sebagai satu permulaan yang baik, insyaallah, mudah-mudahan.

Cuma apa yang menjadi persoalan sudah dua malam berturut-turut aku mimpi buruk. Semalam aku mimpi lagi kali ini aku terjaga dalam keadaan terngucap-ngucap. Agak sukar nak melelapkan mata kembali.


Dan bila dh dapat melelapkan mata sekali lagi aku mimpi buruk. Mimpi yang aku harapkan tak kan jadi realiti.

Sebelum tidur semalam, memang aku susah nak melelapkan mata. Rasa tak sedap ati je. Baca gak ayat-ayat kursi sebelum tdo. Tak sangka aku akan mimpi buruk juga.


Mimpi-mimpi itu semakin menghantui aku. Aku masih berfikir apakah maksud di sebalik mimpi itu. Cuma aku harapkan tak akan terjadi apa-apa pada orang yang aku sayang.

Hidup aku sekarang back to normal. Terima kasih atas nasihat kawan-kawan semua. Kemurungan yang terjadi mungkin disebabkan lepas xcident. Macam-macam plak yg berlaku pada aku.

Sekarang ni aku ingin kembali kepada kehidupan aku yang lama. Beranikan diri. Aku pun dh dapat bawa motosikal seperti biasa. Dah tak takut lagi. Hidup pun dh semakin bz. Jadi mari utamakan yang perlu diutamakan dulu.

CHAYOK!! CHAYOK!!

=)


5 comments:

  1. kalau ada mimpi naik nombor....pas kat aku tau. boleh la tikam.

    ReplyDelete
  2. errrr...

    nek motor jgn rempit sangat....
    igt motor tu tayar dua ajer huhuhuu



    semoga terus sembuh hilang parut hehehehehe







    realiti pun semacam mimpi...
    apalagi sebuah mimpi dah tentulah hanya sekadar mimpi hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  3. ada yg kata

    mimpi mainan tidur
    tapi, ada juga mimpi jadi nyata

    so, bersedia lah untuk apa2 juga kemungkinan

    caiyok!!!

    ReplyDelete
  4. anggap je mimpi tu mainan tdo ya.
    jangan banyak fikir sangat.

    hati2 bawa motor k.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi