Tuesday, March 16, 2010

JATUH CINTA

Jatuh cinta pada orang yang sama buat kali kedua?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
Apa kata hati?


31 comments:

  1. GKSB,
    Erkkk..

    Boleh ker..?

    Kata hatiku 'tak leh jadi nie'

    tapi kalau dah jodoh, nak tolak cmner..?

    ok kot..

    *Err.. nanti jangan lupa undi LOL k.
    hehe.. join peraduan semalam. hehehe..

    ReplyDelete
  2. kt tgah2 tu mmg dot dot je eh? heeee~~

    ReplyDelete
  3. ramai yang dah bercerai rujuk kembali. Camno tu

    ReplyDelete
  4. peluang kedua jgn ditolak..huhuhu
    semoga bahagia hargai detik2 bahagia bersama
    jdkan peluang ini tuk betulkan masing2..ok oraittt

    ReplyDelete
  5. wahhaha takpehh, kawen cepat nak makan nasi minyak :)

    ReplyDelete
  6. salam..
    kalau dah jodoh tak kemana...

    ReplyDelete
  7. GKSB,
    Ku juga buntu bagi pihakmu..

    You yg jatuh hati ngn dier ker dia jatuh hati ngn you ke kedua-dua nya saling jatuh hati?

    *Thanks vote me k..
    Sweet of ya!

    ReplyDelete
  8. salam...


    betul betul

    dah kalau kita kenan yg tuh
    berapa kali dia muncul pun tetap kita suka gak
    kecuali kita tak ikhlas

    contoh:
    kita suka sebab rupa dia
    bila kita tahu perangai dia tak baik/ dia tak kerja ke
    terus jadi tak suka
    maknanya tak ikhlas kan
    kehkehkeh...

    ada pula kata:
    kalau dia bukan milik kita hari ini
    10 tahun lagi pun dia tak akan jadi milik kita?
    ya ke?


    huuuuuuuuu

    aku suka padanya
    tak kira samapai bila2
    huwaaaaaaaaaaaaa

    jiwang lo

    jaga diri
    xoxo

    ReplyDelete
  9. el,

    masih berfikir....
    thanks atas nasihat akak tu..

    ReplyDelete
  10. sesumpah,

    kena bg ada calon dulu baru leh kawen...

    huhuhu..

    ReplyDelete
  11. paklong,

    nk cari jdh yg tak ke mana2 tu yg susah..

    ReplyDelete
  12. ONE Z,
    Tak suka mkn hati...


    LOL,
    Susah nk ckp....
    mungkin kedua-duanya...
    dan kedua-duanya ego..
    hmmm...

    ReplyDelete
  13. ~0~,

    tunggu ko jemput makan kenduri je ni..
    hehe..

    ReplyDelete
  14. blue,

    masa mula2 kenal dan kali pertama ingin bertemu saya pesan pd dia,

    "terimalah diri saya seadanya mcm tu juga saya akan terima dirinya seadanya"...

    dan sampai saat ini, saya masih terima seadanya diri dia...

    ReplyDelete
  15. yapp..tanyalah pader hati,kerna hati tak pernah menipu..!!


    psttt gambor ko ngan adik seiras la kan..putri sebaya Danial kan..

    ReplyDelete
  16. Sis shi3la,

    tp kadang2 ikut hati mati~~

    napa kak? nk jodohkan puteri dgn danial ke?

    kih3...

    ReplyDelete
  17. xsalah pun...

    if jatuh cinta banyak kali.. itu la keindahan cinta yang tuhan jadikan untuk kita kecapi..

    bukan senang nk rasa cam tue... sama ada kita bersyukur atau tidak je

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  18. siapa yang bertuah..
    hehe..
    xkan kot..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi