Thursday, March 18, 2010

JAWAPAN HATI





Aku ingin dia itu kata hati aku.


.



.



.



.



.





Tapi aku juga tidak ingin memusnahkan lagi hati aku.



.



.



.



.



.



Aku rasa aku patut lupakan rasa hati



.



.



.



.



.



Ya! Aku jatuh cinta pada dia buat kali kedua.



Hati tak mungkin bisa berbohong.



Tapi fikiran mengatasi segala-galanya.



.



.



.



Lupakan rasa hati kerana mungkin ia bikin aku mati!!!!



16 comments:

  1. GKSB,
    Kata hati selalunya betul..

    "Lupakan rasa hati kerana mungkin ia bikin aku mati!!!!"

    Jika begitu, haruslah dilupakan kata hati..

    ReplyDelete
  2. LOL,

    mungkin betul mungkin tidak...

    ku buntu lg.. adurh...

    ReplyDelete
  3. H - Hanya
    A - Anda
    T - Tahu
    I - Isinya he...23x

    p/s- dah lame bro xmerapu cam nie

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  4. salam..
    berhati-hati dengan kata hati...sebab hati kita boleh makan hati...dan hati jugak kita berbesar hati dan tak mungkin kita berkecil hati...berhati-hati dijalan raya..

    ReplyDelete
  5. ikut je la kate hati..itu lg bek pe..smoga bhagia..cheerss

    ReplyDelete
  6. salam gadis,

    follow ur heart dear..

    heeeeee

    ku tak percaya kau ada disini
    menemaniku di saat dia pergi
    sungguh bahagia kau ada disini
    menghapus semua sakit yang kurasa

    mungkinkah kau merasakan
    semua yang ku pasrahkan
    kenanglah kasih..

    Reff :
    ku suka dirinya, mungkin aku sayang
    namun apakah mungkin, kau menjadi milikku
    kau pernah menjadi , menjadi miliknya
    namun salahlah aku, bila ku pernah merasa ini

    na nana nanana nana nanana

    jaga diri
    xoxo

    ReplyDelete
  7. so cm mn...berkapel balik la eh
    heheh sonoknyee..sure ati berbunge2 kan
    ish dulu2 akk xde nak luahkan perasaan dlm blog..sbb dulu xde blog lg..hehehehe
    ape yg x suke..yg suke..ckp direct..sng abis cite..hahahaha

    ReplyDelete
  8. kata hati ada 2..kata-kata hati besar dan hati kecil..,ikut la kata hati kecil yg lebih ikhlas dan jujur.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi