Wednesday, March 10, 2010

KAKI GOSIP! EH GOSIP PUN ADA KAKI KE?






Perempuan kaki gosip? Itu biasa.. Tapi kalo lelaki kaki gosip itu sangat luar biasa. Zaman sekarang ni mulut lelaki laseerrr dia bukan main lagi kalah perempuan.

Kalo zaman dulu-dulu, perempuan terkenal dengan kaki gosip, canang sana sini tapi zaman sekarang lelaki lebih advance daripada perempuan. Kalo bab-bab gosip ataupun nak anyam ketupat kaum lelaki dh jauh meninggalkan perempuan.


Kalo tak percaya tengok la sekeliling anda. Yela zaman sekarang ni semua benda dah jadi terbalik. Yang mana dulu jadi kelaziman perempuan sudah bertukar pada lelaki yang kini menguasai contohnya memasak macam tu juga sebaliknya dgn perempuan.

Kalo dulu kita tgk lelaki je pandai kendalikan mesin, sekarang perempuan pon dh pandai cuma aku belum jumpa lagi perempuan dok mesin rumput tepi jalan huhu..

Kadang-kadang mulut lelaki ni lebih bisa dari perempuan. Lazer dia bukan main lagi. Sesapa yg pernah kena sound boleh terseliuh hati mendengarnya tak pun bernanah telinga hehehe...

So sapa kata perempuan saja kaki gosip lelaki kadang2 lebih daripada perempuan bila bergosip. Zaman sekarang ni dah tak ada siapa lebih atau kurang. Lelaki dan perempuan sama saja.

Tapi hak suami sebagai pemimpin dalam keluarga tetap tak berubah dan perlu dihormati. Walaupun si isteri mungkin berjawatan besar dari lelaki tetapi mereka tetap isteri di rumah.

NOTACIKGADIS: Anyam ketupat - mengumpat


16 comments:

  1. lelaki kalau ngutuk/ngumpat masyaAllah lg teruk dr pempuan tau.lg bisa haha

    ReplyDelete
  2. gosip tu tetap gosip...tp pompuan mmg lagi ramai buat bende ni..laki byk bersukan..ahahahahaha..

    ReplyDelete
  3. hahah pompuan x leh lari ngan gosip
    tanpa gosip idup x meriah..kahkahkahhhh
    gosip ngan mengumpat sm ke?

    ReplyDelete
  4. maksu sokong, lelaki skrg ramai yg bermulut jahat, mulut laser, kaki gosip, kaki fitnah.... :(

    ReplyDelete
  5. shasha,

    kadang2 mulut lelaki bisa dia..perghhh...

    bleh wat hati "bengkek"

    ReplyDelete
  6. HEMY,

    Lelaki bersukan??

    bersukan mulut ke??

    hahaha

    ReplyDelete
  7. el,

    adik beradik sedara sebelah mak tiri kowt..

    hihihi..

    ReplyDelete
  8. mak su,

    itu sy setuju!

    tp popuan pon sama naik je..

    ReplyDelete
  9. lelaki pun ramai yang kaki gosip....hak3..

    ReplyDelete
  10. salam buat tuan umah...
    waaaaa..terseliuh ati kecik haku baca entri ni.....lezerrrrrrr uollss....

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi