Monday, March 22, 2010

KENALI AKU~TAG FROM SHA


Aku di tag oleh sha. Tapi bila baca soalan nama no 4 tu, pk banyak kali gak la nak buat hehe.. Lagi pula saat-saat genting cm skrg ni huhu.. Apa-apa pun thanks pd sha sebab tag aku ok? Layan jerr...



1) siapakah diri anda di rumah?
~Kakak yang garang dan seorang anak yang agak keras kepala kih3..~


2) siapakah diri anda di samping rakan?
~seorang yang suka tersenyum dan ketawa, loyar buruk, jenis tak berkira dan kadang2 moody sket~


3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai

~nak tolong mak bapak aku~
~kereta~
~nak abehkan study cepat2~
~nak kahwin~ (hahaha gedik nk kawen)
~nak ada suami yang bleh bahagiakan aku~


4) siapakah nama pasangan anda
~errr..yang ni erk? Cam na nk cakap erk? His name start with "S"


5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

~Aku sukakan matanya..Bulu mata lentik kowt hehe...~
~Senyumannya bikin aku tdo tak lena~ kui3...
~Ada lesung pipit yg jarang2 bleh nampak tapi aku bertuah sbb nmpak hehe..
~Berterus terang dan kadang2 terlalu berterus terang~
~Tak berapa nak romantik tp bila mai manja dia agak comel~ lalalala...


6) bila tarikh anda couple
~ Kami slalu ingat tarikh kami kenal 20 September 2009

7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
~Berpisah dan aku jauhkan diri dari dia.... Skrg ni leh lari lg tak?


8) lagu tema cinta anda
~ Fall 4 you katanya~err yeke?Huhu..


9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
~Banyak sangat aku nk dia ubah.. Tapi aku tetap terima dia seadanya

10) tag 10 rakan yg lain
~Sapa-sapa nak buat silakan ye jgn malu-malu




P/S: Berfikir banyak kali nak letakkan pic si dia atau tidak..


15 comments:

  1. salam buat tuan umah...
    pak long nak joint tag ni boleh ker..?

    ReplyDelete
  2. pak long,

    bleh sgt...

    jgn malu2 nk buat ye...

    hehe

    ReplyDelete
  3. GKSB,
    Waaah..
    Rupa-rupanya sudah berpunya..

    Semoga berkekalan tau..

    Mujur tak mention nama nak buat tag nie.
    Hahaha..

    ReplyDelete
  4. (untuk nota 3) moga tercapai cita2 :), amiinnn :)

    ReplyDelete
  5. letak je...kami bukan kenal pun. nak jugak kenal.

    ReplyDelete
  6. One Z,

    mana la tau kowt2 nanti jiran sebelah rumah ka?

    Pecah lobang ekekeke...

    ReplyDelete
  7. Hazzy,

    xkira kena buat gak...

    Paksa rela ni...

    hehe

    ReplyDelete
  8. wan perlis,

    kapel??

    huhu..

    nantikan cerita seterusnya..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi