Tuesday, March 23, 2010

Psssttttttt...... Nak tanya sket ni boleh??

YEPPIE!!!

Eh gumbira nampak??

Of course~~~

Huahuahuahua....

Mai dah meroyan dia...

Hahahaha...

................................................

Ok ok uhuk uhuk terbatuk plak...

Serius!!

Nak tanya ni...

Agak-agak kalo aku cerita pasal status aku dan si dia dengan N3 yg sgt panjang..

Ada orang nak baca tak???

First time ni nak cerita~~

Aku tak nak main teka-teki dah..

Biar korang tahu cerita sebenar-benarnya....



Errr....

Ada orang nak baca tak?

Ke

Menyampah???


11 comments:

  1. ko tulis org baca la...kalo ko xtulis camne nak baca...

    ReplyDelete
  2. hal rumah tangga jangan kecoh2 sangat... tapi kalau hang tulis aku baca ar... hehehe PEACE...

    ReplyDelete
  3. kalo da tulis mesti akan ada yang baca. C:

    ReplyDelete
  4. buat ringkasan cerita je udah la. pastu tayang gambar.

    ReplyDelete
  5. salam...
    jangan buat panjang sangat..cam cerpan....nanti berpinau nak baca..buat yang sedang jer..cam ent3 yang selalu dibuat..

    ReplyDelete
  6. Tulis jer..nnt baru tau respon dia...

    ReplyDelete
  7. panjang2 org x kan baca.... buat pendek tapi tebal.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi