Sunday, March 14, 2010

PUTERI

PUTERI QISTINA SYAKIRA


Comel tak???

Mestilah comel kan??

Cam kakak dia gak....

Kih3...


KAKAK



Puteri sekarang dah nak masuk 3 tahun. Keletah dia bukan main lagi. Penat nak melayan. Dah la jenis tak reti duduk diam (cam kakak dia gak kowt huhuhu). Noty sungguh. Kadang2 bukan aku yg menyakat dia, dia yg menyakat aku plak.

Adik kakak ni memang nakal. Ada saja benda puteri nak buat. Yg paling best dia suka suruh aku baca buku cerita kat dia. Kadang2 aku saja je wat tak tahu. Geram punya pasal dia amik buku dia letak depan muka aku suruh baca gak hehehe..

Kalo aku balik Penang mesti teringat kat dia. Rindu nak melayan keletah dia yg kadang-kadang buat aku hilang sabar juga. Tapi kalo aku marah tak makan saman punya. Dia gelak-gelak lg adalah. Aku yg tgh marah ni pun bleh tergelak sama.

Haihh...Adik kakak ni... Semoga dia menjadi insan yg berguna bila besar nanti dan terhindar dari gejala-gejala negatif yg sangat membimbangkan pada masa kini. Sayang puteriku... =)

12 comments:

  1. comel! semoga menjadi anak yang bijak

    ReplyDelete
  2. tomey2..hehehe..naz dah lame xde adik kecik..semua dah beso..lebih besar dr nazz lak tu..

    ReplyDelete
  3. Nazz,

    suruh la mak naz beranak lg..

    dpt adik kecik nanti..

    hehehe

    ReplyDelete
  4. ececeh...

    sama manis macam kakak dia ..

    ReplyDelete
  5. GKSB,
    Senyuman sama..
    Comel je..

    Muka kakaknya semasa kecik2 dulu maner?
    Hehe..

    ReplyDelete
  6. ade adik kecik mmg bes..
    kdg2 sronok tgk drang nagis kene sakat..
    heheheh

    ReplyDelete
  7. LOL,

    muka kakak masa kecik2??

    ahahaha... malu le nk tnjuk..

    ReplyDelete
  8. fizah,

    kalo dgn puteri ni slp2 kakak dia yg ngs kena sakat...

    hihi..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi