Sunday, April 11, 2010

APA KATA CIK GADIS: NAK KATA APA?




Alamak nampaknya aku dh terlewat sehari utk segmen apa kata cik gadis. Tapi tak pa segmen ini akan diteruskan juga.

Eh tetiba plak hilang idea aku nak menulis. Nak tahu sebab apa? Sebab aku ngah tengok rancangan MENTOR kat Tv 3. Nak tercirit aku dengar depa ni nyanyi ahahaha... Habis hilang idea-idea nak menulis.


Sebelum nak menulis berkobar-kobar, idea penuh dengar2 depa nyanyi berterabuq plak idea aku ni..

Disebabkan idea aku dah larikk ke laut, aku jamu mata hangpa semua dengan video kat bawah ni ja la..

Cuba teka video ni tgh tunjuk puteri watpa??? Ahahaha...


video


4 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi