Monday, April 19, 2010

SEMENTARA SAHAJA



Aku nak exam, start 23 hb ni. Habis 30 hb. Doakan kejayaan aku. Aku mahu fokus pada study. Aku kena korban sedikit masa aku dengan benda-benda yang tak penting lain. Terpaksa juga tinggalkan seseorang yg penting buat masa sekarang.

Doakan kejayaan aku. Pada semua kawan-kawan dan followers, terima kasih kerana menyokong aku selama ini. Sesungguhnya aku amat hargai korang semua.

Cuma buat sementara ini beri aku masa untuk tumpu pada exam. Jangan la plak lepas ni remove jadi followers...Sedih aku taw...


Jumpa lagi di next N3, Muah muah muah.. Love u all....

5 comments:

  1. salam,

    baru leh masuk komen
    2 hari dah tenet prob, hukhuk..

    semoga berjaya ya
    amin!!

    ReplyDelete
  2. salam ...
    gud luck hnis ... :)
    go2 chaiyok2 ! !

    spa owg tpnting yg tpksa d tingglkn tu cyg ?
    hehee ..

    love u too .. :)
    x o x o :)

    wassalam ..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi