Thursday, April 8, 2010

SENYUMAN YANG TERKUBUR



Sejak dua menjak ni aku asyik batuk ja. Batuk yang tak henti-henti. Dah lama sejak dari awal bulan 3 lg. Yang aku herannya time malam baru batuk. Sekarang ni dh kurang sket tapi masalah lain pula timbul.

Bila malam ja dada aku akan rasa ngilu. Sejuk semacam. Macam ada ais batu plak dalam dada. Bila duduk dalam air cond lagi bertambah sakit. Tadi masa pergi library dada semakin sakit. Aku rasa sejuk dalam dada.

Bila malam selalu terjaga sebab sakit. Adakah hanya sakit biasa-biasa ja atau ada sakit lain? Kalo tiba-tiba aku "pergi" mengejut macam mana?

Pasti saat tu blog ini hanya akan berkubur macam tu saja kan?


Akan adakah senyuman ini lagi?




5 comments:

  1. salam...
    pi la chek kat sepital....

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang ada batuk yang baiknya sendiri.
    makan ubat pun tak jalan. saya mesti kena 2 kali setahun. kehkeh


    tp baik sendiri tu memang lama..

    ReplyDelete
  3. hish jgnla pkir bkn2.pg klinik k.take care :)

    ReplyDelete
  4. berat masalah ko nih... PEACE...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi