Wednesday, April 28, 2010

LU & GUA : TERIMA KASIH KAWAN

Lu, gua mahu cakap sikit. Gua boleh tulis saja kalau nak cakap gua memang tak mampu. Gua sedih. Lu ingat gua tak sedih ka? Kalo gua jumpa lu pon gua tak tahu nak cakap apa.


Bukan saja-saja gua nak menyendiri tapi gua rasa itu yang terbaik. Gua memang tak pandai nak cakap depan-depan dari gua cakap belakang-belakang lebih baik gua diam menyepikan diri.

Gua tahu, dari start gua kenal lu sampai sekarang gua selalu menyusahkan lu. Memang bukan gua kalau tak menyusahkan lu dan lu pon tak pernah langsung merungut. Gua tabik sama lu. Gua tahu lu kawan yang terbaik untuk gua.

Gua banyak terhutang budi sama lu. Gua bukan tak kenang budi tapi gua tak tahu nak balas budi lu macam mana. Biarlah budi lu gua kenang sampai gua mati. Setiap doa gua pasti ada lu. Tu saja yang mampu gua buat untuk Lu.

Gua memang tak reti nak tunjuk perasaan gua. Lu pernah sakit. Tapi gua selamber je sebab gua tak tahu nak buat apa. Gua bukannya tak risau. Gua sedih tengok lu macam tu. Gua tak sanggup tengok lu sakit. Gua memang sayang lu walaupun gua tak pernah tunjuk.

Gua tak macam orang lain yang cakap dengan lu lembut-lembut, manja-manja. Gua ada cara gua sendiri untuk tunjuk kan kasih sayang gua. Dan memang gua tak pernah tunjuk pun semua tu tapi dalam hati gua memang sayang lu.

Dulu kita pernah berjanji yang apa-apa pun kita akan tetap bersama. Tapi kesibukan yang dipisahkan oleh dua dunia semakin menjarakkan kita. Gua paham. Gua dan Lu masing-masing ada minat dan bidang masing-masing.

Lu dengan cara lu gua dengan cara gua. Tapi yang gua tahu kita tetap ada minat yang sama Cuma cara yang berbeza.

Lu. Kalau gua mati pon gua tak risau. Sebab gua tahu lu ada kawan yang baik. Yang boleh menjaga lu. Tak macam gua yang sering menyusahkan lu. Gua rasa itu yang terbaik yang boleh gua berikan.

Hidup gua penuh dengan masalah. Cukuplah gua menyusahkkan lu selama ini. Sekarang ni biar gua yang tanggung. Lu memang kawan yang baik. Gua tak pernah lupakan budi lu pada gua.

Gua sedih bila lu sanggup delete gua dari friend list lu. Tapi gua tak kisah. Mungkin gua bukan kawan yang baik untuk lu.

Gua hanya mampu ucapkan terima kasih pada lu dan gua minta maaf pada lu kerana menyusahkan lu. Apa yang mampu gua berikan hanyalah doa untuk Lu. Terima kasih kawan.


16 comments:

  1. Gua Harap Lu Tak Delete Kan Nama Gua Dari Fren List lu yer..Sbb Gua rasa Gua Tak Penah Susahkan Lu...LU & GUA bunyi mcm kasar tp kalau LU Jenis GILA-GILA tak kisah..No Hal La...hihihi..

    ReplyDelete
  2. 1st!!!


    ak tak main fesbuk
    tak reti

    harharhar

    ReplyDelete
  3. hmmm...
    smg kau ok...

    abaikan je org yg kejam delete ko dr list tu
    cis betul!

    ReplyDelete
  4. eye-nee:

    gua xkisah.. gua juga xkan delete lu dari fren list gua...

    nakmo nakmo nakmo cm tu

    ReplyDelete
  5. jane,

    ye 1st time berkunjung ke sini ye?

    hehe...

    thanks ;)

    ReplyDelete
  6. GKSB,
    doakan yg baik2 ja ar.

    biarlah lu teruskan perjalanan lu k..

    gua doakan lu berjaya dan mencapai apa yg lu inginkan..

    ReplyDelete
  7. waduh..penuh emosi tue...

    add la bro dalam facebook ek huhuhu... insya'lah bro xkan delte or hack fb kamu

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  8. hang nih dah kenapa?
    gaduh dengan sapa oit?

    ReplyDelete
  9. harap lu tak delete gua dlm list lu...he3x

    ReplyDelete
  10. aiyyoooooooooo yooo gua pun tak tau nak cakap apa...

    cam kes berat ajer nih hehehehee

    ReplyDelete
  11. fuh..ada sebab kot dia delete..

    ReplyDelete
  12. salam perkenalan...=))

    p/s: inginkan pakej katering serendah rm6.90 per pax beserta kek pengantin 3 tingkat secara percuma...lawati

    http://nazliezacanopycateringweddingplanner.blogspot.com/

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi