Friday, May 14, 2010

AKU RINNNDUUUU....

Assalamualaikum...Yuhuuu..Apa khabar suma???

Rindu gila nak blogging ni.... Tempat praktikal aku tak ada tenet. Ceruk kampung kan mana nak ada tenet ni.

Tapi kampung tu memang best, dekat dengan pantai. Cuma belum berkesempatan nak p sana lagi. Hari depa dah ajak dh, tapi nak tengok adamaya punyai pasai sanggup dok umah ja tengok tb. huhu..


Rumah pulak tersangat la ok. Siap dengan astro lagi. Sangat berterima kasih pada kawan aku shema dan keluarga.

Kalo makan masak sendiri. Memang keja makan je sekarang ni, partner praktikal aku plak kuat makan badan kurus. Badan aku memang dah naik sekarang huhu.. Demok lagi la ni..

Setakat ni kampung yang di bawah aku tu ok, masalah sudah dikenal pasti cuma belum berkesempatan jenguk lagi. Masalah paling utama dadah la. Pasal tu nanti aku akan cerita lagi.

Sekarang ni pon 0n9 kat library jer...Kejap je ni... Sejak praktikal ni aku dah bertukar jadi budak baik. Tido pon awal. Rajin masak al-maklum la menunjukkan bakat-bakat terpendam hahaha..

So ada sapa-sapa lagi nak join gathering 23 hb ni? Sila sahkan kehadiran anda ok?


7 comments:

  1. alamak, jauh dari kemudahan ternet...... huhuhuu , makan hati

    maksu join secara siber, hehehe

    ReplyDelete
  2. duduk kampung best..aman damai..

    jap lagi nak balik kg...yahooooooo

    ReplyDelete
  3. salam..
    kak.., ct pn rndu kt kak taw...
    dk tggu kak update blog..
    ptt la ct ttnya2.., npa la kak hanis xupdate blog ni.. :)

    uma kak dkat pntai?????
    beznya.................... >_<
    adamaya da tmat da..
    pasni bley la kak p pntai.. :)
    msti kak snap pic pntai byk2 kn nnti? hehee.. ;)
    tke cre kak.. go acha fighting 4u life ! :)

    p/s ; xpa kn ct pggil kak? ;)
    lau xbley g taw sja taw.. ct open ja.. :)

    wassalam..

    ReplyDelete
  4. hahaha tenet adalah kehidupan... PEACE...

    ReplyDelete
  5. jgn gemuk nnt lelaki x suka
    praktikel baik2

    ReplyDelete
  6. Waaaa.. takde tenet , tak besh !

    Moga awak sihat okeh .

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi