Sunday, May 23, 2010

KEMBALI (>_<)

Assalamualaikum.....

Halu-halu semua apa khabar??? Rindu aku tak??? Hehehe... Aku akan kembali on9 tapi untuk tempoh 5 hari je.


Dan kalo diikutkan hari ini adalah gathering untuk bloggers tapi terpaksa dibatalkan atas sebab-sebab tertentu. Tapi tak apa, ada rezeki nanti boleh jumpa lagi.

Dah ada kesempatan on9 ni, nanti aku terjah blog hangpa sorang-sorang ye? Layan je pic terbaru aku ni... Dh bertambah demok sket huhuhu.... =P


7 comments:

  1. >>__<<

    keh3x ... wa layannzz
    weeee ~

    ReplyDelete
  2. selamat kembali..xpe2..nnt ang konvo kite akan berjumpe..hohoho..

    ReplyDelete
  3. salam..
    sis.., slmat plang.. hehee... ;)
    pic bru tu~chomel larh! ^_^
    hanis ambk cti ka? hehee.. :)

    p/s ; ct tngin na pggil hanis kak.. ley x? hehee.. ;)

    ReplyDelete
  4. cik sha,

    xyah tunggu konvo nak jumpa la pon boleh

    hehe..

    blanja makan kat subaidah eyh?

    kih3..

    ReplyDelete
  5. CT,

    larikk balik kejap hehe...
    nak panggil kakak?

    hehe...

    boleh jer..

    ReplyDelete
  6. thanks kak... ^_^

    ni kak lari lg ka?? hehee.. ;)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi