Saturday, May 1, 2010

CINTA PANTAI MERDEKA, MERDEKA KER??

Assalamualaikum..

1 hb sudah.

Selamat hari pekerja dan selamat bercuti pada semua pekerja .

Apa lagi cuti-cuti ni bawak la anak isteri dan keluarga pergi berkelah kat ayaq terjun.

Macam pic kat bawah ni.

Ni pic adik-adik aku dengan sepupu-sepupu.

Macam best kan? Memang best pon. Tergambar keriangan di wajah bebudak ni semua.

TEMPAT: AIR TERJUN BATU HAMPAR, YAN KEDAH

Kampung aku juga ni. 1 lg tempat yang best Titi Hayun.

Sebenarnya air terjun ni adalah air dari Gunung Jerai.

Sejuk dia wa cakap lu memang leh buat badan menggigil.

Kalo balik umah tok ja ada perasaan malas nak mandi hahaha..

Sejukkkk..... Sebab air paip adalah air bukit.

Nanti kalau nak mai berkelah gtau la aku, boleh aku bawa p mandi kat cni.

Lain-lain tempat yang menarik kat kampung aku ni, iaitu Yan, Kedah adalah ada Tanjung Dawai, Pantai Merdeka, Pantai Murni, sawah padi tu toksah kata la duduk pon kat negeri jelapang padi.

Kalau yang tak ada kampung ni mai la melepak kat kampung aku.

Sampai ada lagu yang dibuat berdasarkan nama-nama tempat kat sini apa tajuk lagu tu Cinta Pantai Merdeka?

Betoi tak tau?

Huhu..

Nak tengok pic-pic yang lain meh klik kat SINI...


13 comments:

  1. suka sangat2 air terjun tapi dah lame xpegi :)

    ReplyDelete
  2. wan,

    titi berayun xpa..

    jangan mangkuk hayun sudah..

    haha

    ReplyDelete
  3. hahhahah
    best2.. nak gi lagi.. Hope kali ini air dia ok la..hehhe

    ReplyDelete
  4. TSR:

    Skrg ni musim hujan..

    mesti air byk...

    ReplyDelete
  5. aku pn teringin sangat nk berendam air terjun...huhu...kat gabai wat pose camtu smbil menggelungsur mmg best

    ReplyDelete
  6. HEMY,

    Bebudak tu menggelongsor sampai terkoyak suar2..

    haha

    ReplyDelete
  7. Memang besh mandi !

    K.Linda kalau dah berendam , jangan harap nak naik . muahahaha


    Ehh..lagi Pantai Merdeka tuh , kat kampung awak yea...

    ReplyDelete
  8. rasanya bro pernah g sini... tp g tengok je la.. nk mandi xleh.. tgh musim hujan.. takut tertibe ade kepala air pulak

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  9. mase study kat arau dulu..penah gi bukit ayaq je..tak penah lepas ke kedah lagi..

    ReplyDelete
  10. lain kali ajak gua ... gua nak buat terjun tiruk kat air terjun tu kagum kak long

    ReplyDelete
  11. salam...
    kalau pi jenjalan kat kedah...nak pi kat situ la....

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi