Sunday, May 23, 2010

CONTEST UNGUPURPLE CRAZY




Ini adalah contest kegemaran aku. Disebabkan aku turut gila dengan warna purple sampaikan blog aku pun warna purple sudah semestinya aku tak kan lepaskan peluang join contest ni.



Syarat-syarat penyertaan boleh dilihat di SINI





Aku memang gila dengan warna ungu. Kalau dalam almari tu penuh dengan warna ungu. Baju raya kalo boleh tiap-tiap tahun nak warna ungu dan memang akan warna ungu pon... hehehe... Sampaikan umi aku bising macam tak ada warna lain nak wat baju raya.



Pic yang aku pertaruhkan untuk contest kali ni diambil masa nak kuar pegi jenjalan dengan kawan-kawan dan pilihan aku sudah semestinya warna ungu juga. Member-member memang dah tahu aku suka warna ungu sampaikan depa tak leh nak kata apa dh.



Kalau p shoping aku pon tak tau napa mesti baju atau pun benda-benda yang warna ungu akan menjadi tumpuan mata aku dulu. Biarpun penuh almari baju dengan warna ungu, baju warna ungu tetap akan menjadi pilihan aku.



Gambar-gambar lain aku berbaju warna ungu.




PIC MASA DINNER HOSTEL

UNGU TETAP JADI PILIHAN




Untuk melengkapkan contest ini slogan aku adalah "Purple atau ungu adalah warna yang dapat memberikan keyakinan serta menyerlahkan keterampilan diriku sebagai gadis yang penuh aktif. Ungu juga ibarat warna kehidupanku tanpa warna ungu, hidupku mungkin tidak bermakna".



Tarikh tutup: 31 Mei 2010

Tiga orang pemenang akan dipilih... =)
Hadiah misteri..

4 comments:

  1. salam..
    memang cun la pakai kaler unggu...sesuaiiiiii sangat...
    idup gadis kaler unggu..caya la

    ReplyDelete
  2. salam...

    moga menang contest tu ya..

    ReplyDelete
  3. Penyertaan diterima!Thanks sudi join;)

    bnyak nye purple..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi