Friday, May 7, 2010

FIKIR PUNYA FIKIR AKU TAK TAHU NAK TULIS TAJUK APA. KORANG BACA JE LAH...




Pic sapa tu? Kakak? Ha la kakak aku... Eh bila plak aku ada kakak? Tu pic umi aku la... Hahaha.. Percaya tak? Zaman muda-muda dulu cenggitu, zaman sekarang pon masih maintain cenggitu.

Ha jangan tak caya tu pic umi aku masa muda-muda. Aku jer tak berapa nak turun gen sebelah umi, banyak belah ayah jer huhu...

UMI DAN PUTERI


Dan aku terfikir, setiap hari, masa berlalu meninggalkan kita. Muda menjadi tua dan masa pergi tanpa kita sedari kita mensia-siakan masa. Korang rasa tak yang korang mensia-siakan masa?

Aku ingin menikmati masa yang aku ada selagi boleh. Selagi umur aku panjang, selagi aku sihat, aku ingin menggunakan masa dengan sebaiknya. Blog ini adalah segala-galanya bagi aku. Tempat untuk aku berkongsi pengalaman, kesedihan, kegembiraan dan macam-macam lagi.

Bila aku tak ada, mungkin inilah kenangan yang aku tinggalkan. Segala-gala coretan yang aku coretkan akan jadi tatapan untuk semua.

Dalam blog, aku kenal dengan orang yang tak pernah langsung aku terfikir akan aku jumpa. Orang yang sanggup membaca catatan aku, bersama-sama dengan aku dan sering menasihati aku dengan pelbagai komen yg byk mencuit hati.

Terima kasih pada semua. Terima kasih kerana menjadi tulang belakang aku. Aku sangat hargainya.

Ini adalah coretan terakhir aku. Sebelum aku berpraktikal untuk kali kedua. Dan perasaan kali ini tidak sama dengan perasaan masa aku praktikal kali pertama dulu. Mungkin kali ini agak mencabar kerana aku terpaksa masuk ke komuniti.

Internet memang tak akan ada. Entah macam mana aku nak hidup tanpa internet. Apatah lagi blog addicted cm aku ni.. Hmmm.. Tak apa kena belajar hidup tanpa internet. Bukan tu saja kena belajar hidup tanpa Mr S untuk sementara ini juga.

Semoga hari esok lebih baik dari semalam. Dan sekali lagi peringatan untuk bloggers yang nak join gathering tu sila sahkan kehadiran anda. Ok?

Salam Sayang

dari:-



NOTACIKGADIS: SELAMAT HARI IBU BUAT SEMUA IBU-IBU.

19 comments:

  1. wah..umi dh mcam kakak je...hebak ar...

    ReplyDelete
  2. betol lah! mude yerk mam tu, hohoh

    ReplyDelete
  3. selamat berpraktikal wahai adikku..

    tapi siyesla..ur mom mcm ur sister jerr..haha..kena amik petua tu..kim salam kat ur mom..

    ReplyDelete
  4. sama-sama kasih,

    selamat berpraktikal kalike dua

    ReplyDelete
  5. kenapa praktikal kali ke2 plak ni?

    ReplyDelete
  6. hehehe.. cutenya gambar..
    =)

    ReplyDelete
  7. makdara,

    petuanya kawen awal kot..

    nti umur dh msk 40-an anak2 dh besar2

    hahaha..

    ReplyDelete
  8. Wan Perlis,

    sebab ada praktikal kali pertama sbb tu ada praktikal kali ke-2 hehe...

    kos saya ada 2 kali praktikal..satu utk keja kes under agensi,

    yg kali kedua ni komuniti...

    ReplyDelete
  9. salam..
    dari jauh kita tetap iringi doa moga cek berjaya dengan cemerlang....

    ReplyDelete
  10. woooo hebat..............

    apa rahsia....

    ReplyDelete
  11. mudenye mak awk..maintain lagi..

    ReplyDelete
  12. kasih ibu smpai ke syurga...
    sayangila beliau sprtimana beliau mngasihi kite

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi