Tuesday, June 29, 2010

BENCI LA BILA HATI MULA MEMBENCI

Aku sayang kau la bodoh.

Kata-kata yang pernah aku ucap pada si dia dalam keadaan marah.

Sekarang ni aku dh mula membenci dia.

Ye aku benci.

Aku benci kamu.





Ye kamu!

Benci tapi rindu..

Hahaha..

Mood jiwang plak.

Benci betul-betul ke??

Tak sangat kowt.

Tapi biarlah dia anggap aku membenci dirinya.

Itu lebih baik.

Dah serabut sangat sekarang ni...

Dengan masalah yang 1-1 datang bergolek.

Sabar ye sabar.

Jangan putus asa.

Bila la aku dapat senyum macam ni lagi....


24 comments:

  1. dont think too much dear..think +ve..;)

    ReplyDelete
  2. anggap je itu sume dugaan..jgn stress2 k..

    kalau dia pergi juga..anggap kamu akan berjumpa dgn insan yg lebih baik kelak..
    cewah.. :)

    ReplyDelete
  3. makdara,

    insyaallah...

    tapi tetap rasa stress hehe..

    adehh..

    ReplyDelete
  4. hihi..jgn stress2 sgt..kalo psl laki..pg cari laki lain..heheh

    ReplyDelete
  5. petisuara,

    stress dgn apa yg dilakukan dan apa yg terpaksa i hadapi skrg...

    ReplyDelete
  6. esok lusa okay lah tu
    jgn byk pikir nanti pembuluh darah pecah
    errrkkk

    ReplyDelete
  7. aku pun benci dia...benci...ekekeke

    ReplyDelete
  8. Salam kenal,
    "Benci bilang rindu" best wayang ni.baik ko tengok,bukan aku yg layan,makcik aku hehe...

    ReplyDelete
  9. makcik pesan..kalu ko suka buat die rasa ko benci kat dia..nt ko kena balik cam ner ?

    ReplyDelete
  10. pakciklie,

    benci manja2 jer..

    kui3...

    leh lak cm tu?

    ado!!!

    ReplyDelete
  11. salam...
    memang nak selalu tengok senyuman macam tu...
    manih sangat...appy selalu

    ReplyDelete
  12. pak long..

    baik pak long..

    nah senyuman utk pak long =)

    ReplyDelete
  13. ekkekekekekkeke
    =)

    nanti kang terjatoh centa kat dia bru tau

    muahahhahaaha larikkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  14. hihi..its ok..jgn tension2 ek..nnti ok la tu..

    ReplyDelete
  15. Niesz,

    insyaallah moga semuanya baik hendaknya

    ReplyDelete
  16. jgn rindu gwa byk sgt
    segan la gwa

    gyahahahahahah~

    ReplyDelete
  17. hellioz,

    lu ramai dh dok rindu..

    gua tercabar...

    hahaha

    ReplyDelete
  18. kot mana pon jangan maki2.. nanti orang tak hormat kita..

    benci tapi sayang..
    benci tapi rindu..
    adoi

    ReplyDelete
  19. Luth Textile,

    tak maki punya la...

    jeling2 maut jer...

    hahaha..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi