Monday, June 28, 2010

BUSUK-BUSUK PON SEDAP

Korang makan petai???

Busuk???

Busuk tapi banyak khasiatnya..

Sekarang ni selain musim durian musim petai hahaha.. Kampung aku ni penuh dengan petai. Perghhh.... Sedap..

Tapi beringat la kalau makan tu. Kalo masuk bilik ayaq tu pandai-pandai la tak kan tu pon aku nak kena habaq. Hahaha..





Petai kalau masak sambal tumis petai udang... Perghhhh..... Meleleh air liur beb.. Tambah pedas plak....Fuhhhhh.... Sambal-sambal ni serah kat aku kalau nak masak hehehe...

Tapi sebenarnya kan aku tak makan petai tapi aku suka makan sambal petai udang. Janji ada bau-bau dan rasa-rasa petai dalam sambal tu kira berehhh.... Layan ja pic sambal bawah ni...


Tunggu apa lagi??? P cari petai cepat... Layannnn...


P/S: Jangan lupa gosok gigi lepas makan petai hehehe


13 comments:

  1. salam.. sdapnya..., ^_^
    baru kmarin ja ct mkn.. hehehek.. ;)
    ct mmg gila ptai akak, kalu da abih nc, ct rtah ja ia.. toilt kalu flash sja mmg xckup, kna tmbh ajax skli., hehehek.. ;p

    p/s ; umah akak dkat ngn tt hyun?? kg pa akak?? t bley laa ct p.. hehehe.. bley x akak? :)
    ~> bnner bru smart! ^_^

    ReplyDelete
  2. salam..

    same la..petai x makan, tp sambal petai suke plak..hihi..baru td makan durian..makan byk2 b4 balik u..(^_^)

    ReplyDelete
  3. jangan bercakap kalau makan petai...

    ReplyDelete
  4. maksu suka petai :D

    tapi jgn bagi durian, bau pun tak suka, hehehe

    ReplyDelete
  5. melati,

    salam..

    pekena durian dgn pulut...

    mai aiii...

    sedapnya..

    ReplyDelete
  6. kam0o buat sy mahu masak smbal udang jugak ari nih..0kay,dh masak...tp,tanpa petai sbb takde petai..0k,nk mkn skang..nyum2~ =P

    ReplyDelete
  7. salam... memang walau busuk tapi mengancam

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi