Tuesday, June 15, 2010

LELAKI IDAMAN???

Assalamualaikum semua. Halu2... Sihat ke bloggers sekalian?

Cik Gadis Kampung Separa Bandar kembali dengan semangat yang baru hehehe.. Terima kasih kepada sokongan semua di N3 yang sebelum ni. Pada Hans, amboi hang gamak nowh suruh aku p mandi bunga... Bunga apa? Bunga taik ayam ka? Hahaha...


Tinggalkan kisah-kisah sedih. Jom pergi ke cerita pengalaman masa praktikum. Dan baru-baru ini telah diadakan pertandingan nasyid bagi kawasan Qariah masjid Teluk Kumbar. Kami pelajar USM telah ditugaskan menjadi AJK bagi pertandingan ini.

Tugas aku pula adalah sebagai Pengacara Majlis. Perghhh.... First time pegang mikrofon terketar-ketar tangan hahaha... Aku ada penyakit tak leh pegang Mikrofon. Alhamdulillah semua berjalan lancar dan aku telah digandingkan dengan org yang lebih berpengalaman iaitu Zaf, dengar kata dia tu DJ RTM.


Tapi tak sangka pulak aku telah ditawarkan menjadi Pengacara majlis sekali lagi bagi program yang akan diadakan pada 27 hb ni di Dewan Gerakan Masyarakat Teluk Kumbar @ Dewan PERDA. So sesiapa yang tinggal berdekatan jemput datang pada 27hb ni.


Bersama rakan-rakan praktikal USM


Ya aku yang paling kecik di dalam gambar tapi realitinya ado!!









Geng-geng lelaki idaman. Idaman ke?? Hahaha..

Hak milik orang semua tu. So tak ada lelaki idaman hihihi


5 comments:

  1. oo berbakat jd pengacara rupenye dia..=)

    ReplyDelete
  2. wah! aku x boleh jd MC. mahu pengsan atas pentas!

    good luck!

    ReplyDelete
  3. salam..
    amboi dah glemour hang la ni....
    kita nak pi la 27 nanti....

    ReplyDelete
  4. hahaha lepas ni farah fauzana dah tak boleh cari makan ar kan??/ PEACE...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi