Tuesday, June 8, 2010

PATUT LA.....

Aku mahu pulang ke Alor Star dari Penang.

Bermula perjalanan aku.


Sampai sekerat jalan....


Oh demm..

Aku lupa pakai helmet.


Patut kepala rasa ringan.




Model bersama Helmetnya


28 comments:

  1. Orang muda lupa pakai helmet..


    Orang yang tak berapa muda ni (ckLah lahh)memandu dengan baju terbalik hari ni..

    ReplyDelete
  2. Ck Lah,

    haha..

    2 generasi yang berbeza yang slalu lupa

    ReplyDelete
  3. wan perlis,

    lupa sebab tak ingat..

    kih3...

    =P

    ReplyDelete
  4. haii cmna la bley tggal helmet..klu nk keta agk2 lupa apa plak..keh3..;p

    ReplyDelete
  5. hahahhahaa
    hang nih ada bakal2 pewaris Alzheimer nih...hahaha

    p/s : oit...padang bola dalam entry aku tu memang padang bola lah...adess

    ReplyDelete
  6. hans,

    uishh..mintak simpang la dari penyakit tu

    ReplyDelete
  7. hohohoho
    hang dkt mana nih weih

    ReplyDelete
  8. ekekeke...

    ada-ada sahaja kamu .

    ReplyDelete
  9. hahaha...camne nk wili sagat kepala kalau takde helmet..ekekekeke

    ReplyDelete
  10. Hemy,

    haha...sagat kepala nowh?

    xleh wili kita wekang..

    kah3..

    ReplyDelete
  11. salam,
    hehhehe
    tak rasa angin dan ringan je ke?
    ekekekke...
    dekat je ke penang ngan alur setaq tuh
    hmmmm..

    ReplyDelete
  12. hahahahah bila bc cite ni
    teringat kisah k.el
    k.el sllu gak pelupa nak pakai helmet
    bila dah sekerat jalan eh cam len mcm jek kepala ni...hahahahahah lupa pki helmet daaaaaaaa kahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  13. blue,

    ye dekat sangat..

    kalo kentut pon dengar haha

    ReplyDelete
  14. hehehe..kira ok la tu...perasan tk guna helmet...buatnya tak perasan...tak pasal2 jer kena thnk dgn abng PO baju putih..hehehe.. :P

    ReplyDelete
  15. nabilah,

    hehe tu la nasib baik perasan awl

    ReplyDelete
  16. betul ke lupe pakai helmet ?? keke.. funny nyerr

    ReplyDelete
  17. firahadifa,

    ye..nasib yang lain xlupa kih3..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi