Saturday, June 19, 2010

REAL LOVE


Malam tu aku menangis teresak-esak.... Dah lama aku tak menangis sampai macam tu.... Dan yang paling menyedihkan aku, itulah kali pertama dia memujuk aku dengan suara yang sangat lembut..

Mungkin itu kali pertama dan yang terakhir aku mendengar dia memujukku. Susah hati sampai demam. Mungkin sebab terlalu memikirkannya.

Mungkin orang akan berkata "Ah setakat putus cinta apa la sangat". Tapi yang menanggungnya aku. Kelakar jika istilah "putus cinta" itu digunakan. Tapi itulah hakikatnya.

Aku sudah usaha macam-macam dan aku rasa aku harus berhenti berharap. Dan aku sedar sesuatu


"Real Love does not force a person to back together. You have to let them decide what they want to do and one bright day, if he still loves you, he will come and hold your hands back"

TITIK


7 comments:

  1. Sabar byk2..
    Single is Simple..
    Bercinta lpas kawen lbey nikmat.. =)

    ReplyDelete
  2. solihin,

    thanks =)

    nk kena suruh mak bpk tlg cari la kalo cm ni hehe

    ReplyDelete
  3. salam...

    menangislah kalau itu boleh melegakan anda...

    ReplyDelete
  4. putus cinta bkn bererti kite ptus nyawa..
    nagis r puas2.
    nnt ok r bile kite dh boleh pk dgn waras ttg mase dpn kita..
    hohohoh
    ape org merepek ni..
    anyway.
    sabar ye..
    putus cinta its ok then bercerai..ahaks...

    ReplyDelete
  5. buat apa nangis
    nangis tu tanda lemah dan hati tisu

    ReplyDelete
  6. salam.. akak.., ct skong kmen2 +ve dri kwn2 yg len! :)

    go acha fghting akak! :)
    wassalam..

    ReplyDelete
  7. menangis juga satu ubat untuk melegakan kesakitan.... psti kamu akan berasa lega selepas itu...

    itu dugaan untuk menguatkan lagi hati aku... sabar k

    Khaizarien @ atie Blog

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi